Zie onderwerp. +/-500 piek voor k7n420 terwijl je voor dat geld goed mobo, betere video en gewone netwerkkaart kan kopen. wat maakt hem dan (if so) wel zijn geld waard?
als je het zo stelt ....is het niet de moeite waard
maar...stel je bent lui....je wilt een redelijke bak...afentoe wat gamen, een filmpie en wat text verwerken....maareh je wilt niet dat eindeloos gekloot met extra kaarten en shit....hoppa k7n420 is jouw oplossing
ik voorzie een grote toekomst in de dynabyte en vobis voor de K7n420 (zolang ie niet beter wordt)
maar...stel je bent lui....je wilt een redelijke bak...afentoe wat gamen, een filmpie en wat text verwerken....maareh je wilt niet dat eindeloos gekloot met extra kaarten en shit....hoppa k7n420 is jouw oplossing
ik voorzie een grote toekomst in de dynabyte en vobis voor de K7n420 (zolang ie niet beter wordt)
Lees http://www.tomshardware.com/mainboard/01q4/011126/index.html en kom tot dezelfde conclusie als ik: neem een moederbord met KT266A chipset met Geforce2MX400 en een Live! en je hebt een veel sneller systeem.
neem een Epox 8KHA+ die is sneller dan zo'n nForce ding en je bent bijna 200 piek goedkoper uit
The devil is in the details.