Toon posts:

Kan ik een router aansluiten op @home???

Pagina: 1
Acties:
  • 437 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een internet verbinding met 1 PC met @home, dit gaat gewoon doormiddel van het netwerkkaartje. Nu heb ik noog een antal PC's meer. Deze wil ik met internet verbinden d.m.v een router. Kan ik nu gewoon een router kopen, en deze aansluiten op de @home verbinding? Ik wil dit graag weten omdat het mij niet is gelukt om met een andere netwerkkaart verbinding te krijgen :'(

Bvd Christiaan Nijk@mp

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 00:48

Brazza

Byte me!

lees de FAq ff

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Yucko

One clown to rule them all !

ik weet dat hier in het zuiden (limburg) het geen probleem is om een andere netwerkkaart aan de praat te krijgen met het kabelmodem. Je moet ff de stroom van je modem halen, en zorgen dat de nieuwe netwerkkaart aan je kabelmodem hangt. Zodra je dan de stroom insteekt ziet ie je nieuwe kaart en stelt hij zich in om alleen via die kaart te werken (tot je weer de stroom eraf haalt). Wel zorgen dat de router de goede naam heeft, alsin CPxxxxx-X, en het moet dan werken.

offtopic:
Antwoord op vraag van Brazza: Yep, ik tenminste wel .. net zoals mijn vrienden die ook @home hebben. Verschilt blijkbaar per regio. Ow ... com21 modem mocht je 't willen weten

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 00:48

Brazza

Byte me!

[offtopic]hebben jullie een nummer begint met CP? mij in groningen met CC..

• oscar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-08 15:00
<advertentie modus>
de draytek vigor (zoals de 2200e) heeft hier geen problemen mee, er is zelfs een kleine handleiding hoe hem in te stellen voor @home. ik gebruik hem zelf icm chello.
</advertentie modus>

Verwijderd

Topicstarter
Hey thnx. Ik heb net ff een andere netwerkkaart geprobeert en de stroom van het modem afgehaald en het werkt :o
Hartelijk dank

• rnmt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-11-2024

rnmt

Dr EvIL

Ook repotec routers werken prima met @home (en kosten ook nog een stuk minder dan draytek!)

Throw me a freakin' bone here

Verwijderd

Het wil alleen vraag me niet hoelang je er mee aan het spelen bent >:)
Pagina: 1