DNS bij @home

Pagina: 1
Acties:

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Sinds vandaag is mijn @home IP gewijzigd. Nu is het vervelende dat mijn PC niet meer via DNS te benaderen is :(

Gaat dit nog weer terugkomen? (want Dns is in principe hetzelfde gebleven). Want de afgelopen dagen zijn zo`n beetje alle @homers die ik ken hier overgezet op ander IP. En van geen van hen kan ik bv. IP ==> DNS opvragen.

En ik zou het wel leuk vinden dat men DNS strx weer gewoon naar mijn IP wijst ivm }:O enzo :Y)

• serkoon
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

serkoon

mekker.

Bij @home is je hostname gelijk aan je klantcode + toevoeging. Dat wil dus zeggen dat je zolang je dhcp gebruikt of je IP statisch goed configt je je hostname behoudt.

Bij nodemoves heb je tijdelijk een ander of geen hostname of resolved je hostname tijdelijk niet meer, maar dat zal binnen niet al te lange tijd weer ok moeten zijn.

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op dinsdag 27 november 2001 19:53 schreef serkoon het volgende:
Bij @home is je hostname gelijk aan je klantcode + toevoeging. Dat wil dus zeggen dat je zolang je dhcp gebruikt of je IP statisch goed configt je je hostname behoudt.

Bij nodemoves heb je tijdelijk een ander of geen hostname of resolved je hostname tijdelijk niet meer, maar dat zal binnen niet al te lange tijd weer ok moeten zijn.
Dan heeft @home bij deze toestemming om tijdelijk met men DNS & IP te klooien :z

Bedankt voor je reactie

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 27 november 2001 20:23 schreef stokkie het volgende:

[..]

Dan heeft @home bij deze toestemming om tijdelijk met men DNS & IP te klooien :z

Bedankt voor je reactie
Ok >:)