Toon posts:

CLUB 3D - ATI Radeon 7500 vraagje (sorrie sint)

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Jah hallo sinterklaas,
Hier nogmaals mijn vraagjes. Ik heb dus geprobeerd m'n vragen op die radeon topic van jou te zetten maar hij zette ze hier neer. Die nieuwste radeon topic (29 volgens mij) doet ut niet dan krijg ik een code #6. Mats me nou effe alsjeblieft en laat m'n vraagjes effe staan. Dan heb je 'nooit' meer last van me en heb je mij gelukkig gemaakt.
Dank u :)

Ik heb op de hcc de ATI Radeon 7500 gekocht. Er staat CLUB 3D op de doos. Is deze kaart toch identiek aan de originele 7500 retail? Verder wel toppie kaartje (jah, ik weet dat de 8500 beter is). Comp. is nu wel 3x sneller!
Ook las ik iets over je kaart flashen (!). Kan dat ook al tegenwoordig?
Met de 7500 kan ik Castle Wolfenstein niet meer draaien. Meer mensen met dat probleem?
Op hoeveel Mhz draait die kaart eigenlijk? Ik kan het nergens vinden in the fucking manual.
Alvast bedankt.

Verwijderd

Al je goed had gezocht had je best al wat kunnen vinden, maar ok:

[topic=329102/1/25]
[topic=309946/1/25]

Dat probleem onder RTCW had ik ook. Door andere drivers te installeren (3276 drivers of die van Club3d: http://www.club-3d.nl)

De Club3d engine loopt op 270 mhz (ATI op 290) en de memory clock op 230 (ATI ook op 230).

Die engine (core) kan je zelf gewoon hoger tweaken. Bij mij loopt ie makelijk op 320mhz.

Verwijderd

Hey HPE, ik heb zelf de core op 280 gezet maar kreeg toen allemaal rare foute pixels in RTCW :( . Heb maar weer snel terug gezet.
Heb jij daar dan geen last van? Welk proggel gebruik je voor het oc'en? Powerstrip?

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 19:40 schreef X-hero het volgende:
Hey HPE, ik heb zelf de core op 280 gezet maar kreeg toen allemaal rare foute pixels in RTCW :( . Heb maar weer snel terug gezet.
Heb jij daar dan geen last van? Welk proggel gebruik je voor het oc'en? Powerstrip?
Ik gebruik Powerstrip (3.10).
Bij mij loopt ie prima op 320mhz. Echter alleen in combinatie met de 3264 drivers.
Maar ja mhz is niet alles. Die 50 mhz meer leveren mij maar 100 puntjes meer op in 3dmark2001, namelijk 4848:

http://gamershq.madonion.com/compare2k1.shtml?2087153

Verwijderd

29 is vandaag net dicht gegaan

[topic=333245] is de laatste

Dit topic is gesloten.