Ja. Promise kaart erin gooien.
Concrete Loop Watercooling
De on board IDE controller gaat dat niet snappen, die zal waarschijnlijk alleen de eerste 8 of 32 GB zien.
Maar met een aparte IDE controller kaart moet het geen probleem zijn.
Maar met een aparte IDE controller kaart moet het geen probleem zijn.
MMH, negeert Linux niet de BIOS ?
En kan ie daardoor gewoon de 80GB HDD aan ?
En kan ie daardoor gewoon de 80GB HDD aan ?
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
Verwijderd
k heb 60GB op een P90 hangen zonder losse controller, dankzij een bios van WWW.MRBIOS.COM
Dit is een vervanging van je eigen bios en biedt meer mogelijkheden. Scheelt weer een pci-slot!
Dit is een vervanging van je eigen bios en biedt meer mogelijkheden. Scheelt weer een pci-slot!
win2k heeft ook schijt aan de bios en pakt hem wel gewoon als 80 gb schijf
Trouwens, een 80 GB schijf is minimaal UDMA66. Op bijv PIO4 controllers draait dat voor geen meter.
ATA66 is geloof ik gewoon backwards compatible hoorOp woensdag 28 november 2001 17:58 schreef FreeRider het volgende:
Trouwens, een 80 GB schijf is minimaal UDMA66. Op bijv PIO4 controllers draait dat voor geen meter.
Gelul, ik heb hier 2x 80gb op me onboard udma33 poorten draaien.Op woensdag 28 november 2001 17:58 schreef FreeRider het volgende:
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Lezen is moeilijk.Op woensdag 28 november 2001 23:43 schreef Metzie het volgende:
[..]
Gelul, ik heb hier 2x 80gb op me onboard udma33 poorten draaien.
Pagina: 1