Toon posts:

krijg m'n 20 gb hd niet gepartioneerd...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn Seagate 20GB HD.
Ik heb een tweede hands hd van iemand overgenomen. Hier stonden nog 2 bestaande partities op en die werkt ook gewoon nog. Maar ik wou natuurlijk weer andere partities dus heb ze toen vrolijk weggeknikkert met fdisk. So far so good. Maar toen kwam het probleem ik wil een nieuwe partitie maken blijft fdisk in zijn integriteits controle op 0% hangen??? Gelukkig is dit niet mijn primaire hd waar windows al op stond, dus heb ik partition magic er op gezet en toen maar geprobeerd. Werkt ook niet, krijg mooie blauwe schermpies :?. Het enige wat werkt is als ik in partition magic een unformatted partition aanmaak.
Wie kan mij helpen met dit probleem.

p.s. het is een udma 4 (staat primary slave) en die andere hd is een udma 2 (staat op primary master) ligt het hier soms aan.

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
nee daar ligt het niet aan.
je kan misschien eens fdisk /mbr proberen dat is bij mij een wondermiddel gebleken.

je kan ook gdisk kopen dat is een mooi proggie vind ik.

Verwijderd

Gebruik ff Seagate DiskWizard (downen @ www.seagate.com) Werkt perfect... Gewoon booten ermee, verder zie je het wel...

Verwijderd

Topicstarter
Thanks, ik ga het meteen proberen :Y)

Verwijderd

Topicstarter
sh*t g*d f*ck*ng, Met seagate diskwizard blijft de comp bij 1,5% formatting hangen :? .
Ik wil nou dat /MBR command proberen.
Maar kan je je tweede schijf wel met het /MBR command bewerken. Slaat /MBR niet alleen op de eerste schijf?? De bootable disks dus...

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03-2025

Interstice

Hallo?

Hmmm

Al is PM geprobeerd met scans uit. Heeft geholpen bij een verneukte hd. En het is nog veel sneller ook.

Proud member of Tacopsclan [CLS]

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
als hij in fdisk en in seagate tools niet verder komt dan zie ik het somber in voor de gezondheid van je schijf.

• Roaming
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08-2022

Roaming

Could not update your profile

misschien nog een low level format doen?

Dr Watson heeft niets kunnen vinden dat op een probleem zou kunnen wijzen

Verwijderd

Topicstarter
Snik ;( de schijf is zo dood als wat!!!
Miskoopie dus
Pagina: 1