Toon posts:

[HA] gesloten topic naar [OM]

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Had [topic=333596/1/50]
geopend in HA, en nu is ie gesloten omdat hij dus in OM hoort.. lijkt me beetje onzinnig om in OM weer een nieuw topic aan te gaan maken, dus mag dit topic ff heropend worden en move naar OM ?

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Verder gaan verkeerd geplaatste topics op slot.
We zijn het redelijk zat om steeds de rotzooi op te moeten ruimen; we zijn je moeder niet!
Overigens geldt hierbij net zo hard de voldoende-vooronderzoek-regel: post je je topic in het juiste forum (choeso jei!) maar is het een topic wat echt al honderd keer voorbijgekomen is, dan gaat ie alsnog op slot.
No more Mister Nicemod, in die gevallen.
En lees hier het hele topic... [topic=331511/1/50]

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:12

Exirion

Gadgetfetisjist

Dit is overduidelijk een Opslagmedia en Controllers verhaal, dus hij hoort niet in HA thuis. Omdat we HA van het vuilnisbak imago af willen helpen sluiten we nu de topics die er niet thuishoren, want als we moven dan vinden mensen dat wel best en doen ze nog geen moeite om ff na te denken over waar iets thuishoort.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 27 november 2001 19:06 schreef Exirion het volgende:
Dit is overduidelijk een Opslagmedia en Controllers verhaal, dus hij hoort niet in HA thuis. Omdat we HA van het vuilnisbak imago af willen helpen sluiten we nu de topics die er niet thuishoren, want als we moven dan vinden mensen dat wel best en doen ze nog geen moeite om ff na te denken over waar iets thuishoort.
Ok, can imagine, heb d'r overigens wel over naged8, zie een cdrom speler niet als opslagmedia (kan me wel indenken dat het juist wel onder die noemer valt overigens) en heb em daarom dus in ha geplaatst. Mijn fout..
Dus sorry, maar wat moet ik nu gaan doen, nieuw topic openen of? Search schiet ook niet bepaald op nml.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 27 november 2001 19:10 schreef G3R10 het volgende:
Dus sorry, maar wat moet ik nu gaan doen, nieuw topic openen of? Search schiet ook niet bepaald op nml.
Ik vond je topic niet echt iets om meteen op slot te gooien verder :) Maar het lijkt mij waarschijnlijk dat je CD-ROM niet helemaal lekker als slave ingesteld staat, of niet goed als zodanig werkt. Probeer 'm eens op secundary te zetten, en open anders gewoon weer een topic. In OM dus ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 27 november 2001 19:12 schreef Exirion het volgende:

[..]

Ik vond je topic niet echt iets om meteen op slot te gooien verder :) Maar het lijkt mij waarschijnlijk dat je CD-ROM niet helemaal lekker als slave ingesteld staat, of niet goed als zodanig werkt. Probeer 'm eens op secundary te zetten, en open anders gewoon weer een topic. In OM dus ;)
LOL :) Ik heb al 2 keer gezegd dat het ding als 2ndary master staat :) Maargoed , ik open wel ff een nieuw topic in OM..thnx

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 27 november 2001 19:13 schreef G3R10 het volgende:
LOL :) Ik heb al 2 keer gezegd dat het ding als 2ndary master staat :) Maargoed , ik open wel ff een nieuw topic in OM..thnx
Ik las het verkeerd :o

* Exirion typte te gehaast omdat z'n eten anders verkoold zou zijn :D

Verwijderd

Topicstarter
Kan gebeuren :) Toch bedankt voor je suggestie :)

Deze kan wel op slot lijkt me, ik open ff nieuw topic.

• JvS
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

ok

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.