Ik heb recent mijn internet gedeeld via windows internet connection sharing , internet op allebei de comps werkt perfect. Maar ik speel veel qauke2 en wil op allebei de computers tegelijk op internet kunnen gamen. Als ik met 1 comp ga quaken op innet en de andere komt erbij krijg ik stekker! Zo ook met andere games .... 
Ik heb comfort adsl@planet en gebruik daarvoor 10mbit kaartje op half duplex(default) ... voor het netwerk tussen mijn 2 computer gebruik ik in allebei de comps 10/100 kaarten. Ze zijn verbonden met crosslink kabel.
Iemand enig idee hoe ik wel tegelijk met 2 computers kan gamen zonder problemen ? Of wordt het toch maar gewoon een Switch kopen ?!
Ennuh ojah ik draai WinME
Ik heb comfort adsl@planet en gebruik daarvoor 10mbit kaartje op half duplex(default) ... voor het netwerk tussen mijn 2 computer gebruik ik in allebei de comps 10/100 kaarten. Ze zijn verbonden met crosslink kabel.
Iemand enig idee hoe ik wel tegelijk met 2 computers kan gamen zonder problemen ? Of wordt het toch maar gewoon een Switch kopen ?!
Ennuh ojah ik draai WinME