Toon posts:

Niet met 2 cpu's tegelijk gamen ?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb recent mijn internet gedeeld via windows internet connection sharing , internet op allebei de comps werkt perfect. Maar ik speel veel qauke2 en wil op allebei de computers tegelijk op internet kunnen gamen. Als ik met 1 comp ga quaken op innet en de andere komt erbij krijg ik stekker! Zo ook met andere games .... :'(
Ik heb comfort adsl@planet en gebruik daarvoor 10mbit kaartje op half duplex(default) ... voor het netwerk tussen mijn 2 computer gebruik ik in allebei de comps 10/100 kaarten. Ze zijn verbonden met crosslink kabel.
Iemand enig idee hoe ik wel tegelijk met 2 computers kan gamen zonder problemen ? Of wordt het toch maar gewoon een Switch kopen ?!
Ennuh ojah ik draai WinME

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 15:53

Super_ik

haklust!

zal wel komen omdat bijde quakes dezelfde poort(en) gebruiken denk ik, geen id wat je er aan kunt doen, ik denk masquen ofzo

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-02 15:44
Ik heb ook zoiets.
Ik kan echter wel counterstriken en quaken met meerdere pc's op 1 lijntje, maar bij spellen als StarCraft en Diablo kan 't weer niet. Heeft iets met poorten te maken jah..

Verwijderd

Topicstarter
Iemand hier die toch wel wat meer zou kunnen vertellen over eventuele oplossing ?! ;(