Toon posts:

Wat is een lekkere grote muis? De Boomslang?

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Is die boomslang 2000 van Razor groter dan de muizen van Logitech en Micro$oft?

Zoja, hoeveel scheelt dat? Heeft iemand daar toevallig een plaatje van (razor naast een logitech).

Ik ben op zoek naar een wat grotere muis omdat ik redelijk grote handen heb.

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 06:27
Ik heb ook redelijk grote handen en heb een Logitech Mouseman Wheel optical. Ik vind um perfect qua hoe groot ie is

Verwijderd

MouseMan Wheel Optical is een behoorlijke klomp rat :)

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:56
Hij is groter, maar niet nuttig groter omdat het balletje helemaal achterin ligt.

Verder is het voor normaal gebruik een balle(n) muis.

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-08 22:56

Interstice

Hallo?

Ik heb nog zo'n oude logitech mousman wheel. Ik vind die niewe klote omdat er zo'n rand voor je knoppen ligt.

Even op letten dus. Loop is naar de megapool kan je eraan zitten :P

Proud member of Tacopsclan [CLS]

• Bramster
  • Laatst online: 17-08 07:54
de boomslang is iid best wel groot, maar wel plat
de knoppen zijn ook erg groot

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:27
Logitech WingMan Gaming Mouse > is pas een grote muis.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Smackers
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik heb ook grote handen en heb op de hcc dagen de Microsoft IntelliMouse Explorer R3 gekocht. Ik ben erg tevreden over deze muis.

Athlon Xp 1700+, Soyo Dragon Plus, 512 MB ddr, Radeon 8500

Verwijderd

aargh interstice...das de BESTE muis OOIT die jij hebt!

Ik heb veel muizen gehad...
Microsoft wheelmouse, logitech pilot mouse, ms intellimouse optical, logitech mouseman wheel, logitech mouseman wheel optical, logitech mouseman dual optical, ms intellimouse explorer3.0. Maar die muis was echt DE beste..

Ik moet zeggen dat daarna de explorer 3 op de 2e plaats komt, zwaar goeje muis maar kan alleen niet tippen aan de vloeinendheid van een overgeklokte (200Hz) ps2 balmuis.

Verwijderd

Op woensdag 28 november 2001 07:31 schreef Tampie2000 het volgende:
Dat klopt, en hij klikt / schuift HEEL erg ligt.
Ik gebruik hem vooral voor toepassingen waarbij je veel gebruik maakt van alle 3 de knoppen (CAD tekenen bijvoorbeeld)

Verwijderd

Als je een muis nodig hebt voor te gamen zou ik zeker de boomslang kopen. Ik heb umzelf (geen plaatje bij de hand) en ben zeeer tevreden, hij is heel snel en geen andere muis is preciezer. Hij moet wel goed schoon gehouden worden want gevoelig is ie ook. (ik maak um 1 keer per maand schoon).

De boomslang is langer en breder en lager dan de meeste muizen, met zeer lange knoppen. Het idee hierachter is dat als je met de muis begint je waarschijnlijk de hele hand erop heb liggen, maar naar mate je aan de boomslang gewend raakt schuif je naar achteren, ik heb nu altijd de pols op het bureau liggen en de vingers net zo ver op de muis dat ik de knoppen en scroll kan gebruiken.

• Dr. Vork
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-02 00:36

Dr. Vork

Moet ik hier iets tiepen?

Mijn ervaring met die Boomslang is dat dat ding echt heel snel last heeft van vuil.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik vind mijn intellimouse explorer ook behoorlijk aan de maat, beter dan die kleine Logitech dingetjes.
De Boomslang heeft trouwens alleen enorme knoppen, dat wat eronder zit is niet zo bijzonder groot.

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08 18:13
Boomslang is nog groter, keb zowel de boomslang als de gamingmouse. Liggen allbei erg goed in de hand, boomslang is alleen een stukkie soepeler en heeft hogere rez...

*edit: verkeerd gequote |:(*

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

• Nimrod|IA
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

Boomslang is groot maar de ergonomie vond ik zelf wel wat minder dan bv. een standaars logitech wheel mouse (standaard met bal). boomslang is wel precies dat wel heb hem net bij de hcc beurs gekocht voor f75,- 1000dpi. Maar ms muizen zijn ook behoorlijk groot en liggen goed in de hand maar zijn wel duurder.

>Systeemspecs<

Verwijderd

ik ben /verliefd op mijn boomslang... dus ik ben partijdig en zal derhalve geen uitspraak doen in deze kwestie

Verwijderd

neem een moooie contour mouse!!! :) :)

Afbeeldingslocatie: http://www.contourdesign.com/allang-s.jpg

that's a big one!!!

Verwijderd

Waar te koop ?

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
Afbeeldingslocatie: http://www.lhs.berkeley.edu/Biolab/images/rat.jpg deze is wel lekker groot :P

anders die boomslang, lekker snel en precies en perfect als je grote handen heb..

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:27
Op vrijdag 30 november 2001 13:01 schreef Kev0867 het volgende:
[afbeelding] deze is wel lekker groot :P

anders die boomslang, lekker snel en precies en perfect als je grote handen heb..
das een rat.... geen muis

:)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Maniakje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-07 12:50
Op vrijdag 30 november 2001 13:01 schreef Kev0867 het volgende:
[afbeelding] deze is wel lekker groot :P
Pas maar op dat ie niet wegloopt onder een potje CS :)

The sentence below is true.
The sentence above is false.

Verwijderd

boomslang is wel ontzettend groot ja
maar ook heel erg laag
ik heb zelf behoorlijke kolenschoppen, maar die boomslang is niet echt relext voor in windows zelf (tenminste dat vind ik want ik kreeg er na een paar dagen pijn in mn klauwen van)

die grote blauwe logitech optical is mijn persoonlijke favo :)

Verwijderd

Ik heb ook de boomslang:
Nadeel:
- Elke maand schoon maken. Ding is gewoon heel erg nauwkeurig. En dan elke stofdeeltje voel je al.

- Wel laag jah. Maar ze zijn bezig met een nieuwe die word een stuk hoger. Wanneer hij uitkomt? geen idee.

Voordeel:
- Errug precies.

- Ligt lekker in de hand. Dit is wel wennen als je er eenmaal aan gewend ben dan wil je niet meer zonder.
In het begin dacht ik ook van, wat een k*t muis. ligt voor geen meter in de hand.
Pagina: 1