Toon posts:

[WINXP] Hardware veilig verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik had eerst een Realtek netwerkkaart geinstalleerd op mijn systeem (WinXP), daarbij heb ik via een cross cable verbinding met een 486 computer (Win95). Nou alles werkte perfect ik kon bestanden overbrengen etc....
Maar nu ik een standaard abonnement heb genomen van kabelfoon. (Een Terayon modem USB aansluiting) doet mijn netwerk het niet meer????????
En onderaan staat er een icoontje met daarbij Hardware veilig verwijderen, als ik daarop klik zie ik daar mijn geinstalleerde terayon modem.

Hoe komt dit????

Verwijderd

Topicstarter
Laat maar probleem opgelost *D *D

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:30

GaMbiNo

1337

Op dinsdag 27 november 2001 19:04 schreef msoete het volgende:
Laat maar probleem opgelost *D *D
En hoe?? :)

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 27 november 2001 19:07 schreef GaMbiNo het volgende:

[..]

Waarschijnlijk werd het modem door de computer gezien als een apparaat dat je eerst via "hardware ontkoppelen of uitwerpen" moet "uitzetten" en dan pas mag verwijderen.

Het icoontje in je taakbalk kun je weghalen door daarop te dubbelklikken en vervolgends op de optie om het pictogram in de taakbalk weer te geven uit te vinken.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 27 november 2001 19:07 schreef GaMbiNo het volgende:

[..]

Ik heb gewoon alle instellingen die ik eerst had voor mijn netwerk opnieuw ingevoerd, en daarna bij de eigenschappen van mijn interverbinding de optie internet delen aangezet.

• RonaldKlijsen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-07-2022
"Het icoontje in je taakbalk kun je weghalen door daarop te dubbelklikken en vervolgends op de optie om het pictogram in de taakbalk weer te geven uit te vinken."

:? waarom kan ik dat aanvink hokje niet vinden dan? Wil het ook weg hebben is vrij irri namelijk maar lukt me niet?
Iemand een id?

Verwijderd

RonaldKlijsen schreef op 23 juli 2002 @ 23:58:
"Het icoontje in je taakbalk kun je weghalen door daarop te dubbelklikken en vervolgends op de optie om het pictogram in de taakbalk weer te geven uit te vinken."

:? waarom kan ik dat aanvink hokje niet vinden dan? Wil het ook weg hebben is vrij irri namelijk maar lukt me niet?
Iemand een id?
*kick*

weet iemand hoe je dat icoontje "hardware veilig verwijder" weg kan halen uit de systray?
bij staat ie er namelijk voor mijn USB ADSL modem, maar die wil ik toch nooit loskoppelen...

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 07:29

PromWarMachine

Forsaken Archer

'k Krijg hem ook niet weg!

En ik erger me er groen en blauw aan, als ik op deze klik i.p.v. op m'n MSN ofzo, dan wordt meteen m'n modem gedeinstalleerd. Ook kan ik hem niet meer installeren zonder opnieuw op te starten. Best irri als je op een server zit.

Er zou een vinkje moeten staan dat ik hem weg kan krijgen, maar die zie ik alleen niet? :?

Dividend for Starters

• Wbdsgnr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-08 10:17

Wbdsgnr

Discombobulated?

Ja ik krijg hem dus ook niet weg :@ Komt bij mij boor mijn usb modempje. Iemand enig idee hoe je hem wel weg krijgt???

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Wbdsgnr schreef op 05 november 2002 @ 17:03:
Ja ik krijg hem dus ook niet weg :@ Komt bij mij boor mijn usb modempje. Iemand enig idee hoe je hem wel weg krijgt???
Het icoontje in je taakbalk kun je weghalen door daarop te dubbelklikken en vervolgends op de optie om het pictogram in de taakbalk weer te geven uit te vinken.
antwoord was al gegeven?

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Bij mij staat dus nergens om dat uit tevinken. :/ Dus is er nog een andere manier om dat icoontje weg tekrijgen? _/-\o_

• Wbdsgnr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-08 10:17

Wbdsgnr

Discombobulated?

axis schreef op 05 november 2002 @ 20:25:
[...]

[...]

antwoord was al gegeven?
Ja en er was ook al gezegd dat we dat niet kunnen vinden :)

• pisart
  • Niet online
Weet niemand hoe men dat icoontje weg krijgt?

• apyss
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-12-2024
Kan t niet gewoon met het aanpassen van de icoontjes? Dat je m gewoon op "always hide" zet? Zit onder de eigenschappen van de taakbalk.

Verwijderd

Oh leuk dan staat hij er nog maar gewoon verborge. Ik wil hem helemaal weg

• RonaldKlijsen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-07-2022
ik weet het nie zeker maar het ligt volgens mij aan het feit dat je geen xp drivers gebruikt voor het apparaat. En dan krijg je een icoontje hardware veilig verwijderen.

Als je apparaat installeert krijg je ook zo'n melding dat het geen officiele xp drivers zijn of zo iets

Weet het niet zeker maar kan het iemand bevestigen of ik wel of niet gelijk heb?

• pisart
  • Niet online
Via hardware veilig verwijdere kan ik alleen mijn ethernet adapter verwijderen en deze is geïnstalleerd met xp drivers en als ik die installeer met de originele drivers dan zit die er nog :( Ik begin te denke dat je het niet wegkrijgt. ;(

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:09

Predator

Suffers from split brain

Tis wel een oud topic maar toch ff moven naar WOS

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1