• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ik wil heel graag voor de kerstdagen een mp3-speler hebben en ben eens gaan kijken op het internet naar die hebbe dingetje.
Heel toevallig kwam ik op een duitse site terecht www.guenstiger.de....Tot mijn stomme verbazing zijn er duitse winkels en online shops honderden guldens goedkoper. Een voorbeeld hiervan is die memorystick speler van sony voor 499 Dmark. (http://www1.guenstiger.de/gt/main.asp?produkt=22334&USID=1)
Zelf heb ik dat ding hier in nederland voor rond de 1000,- pieken kunnen vinden. Zelfde geld voor de Panasonic sv-sd75 een bloed mooi ding :) voor 579 Dmark (bij mediamarkt nl 1099,-).

Okay Okay ik ga ervan uit dat er nog duitse btw en dergelijke bij moet maar dan nog! Kom je nooit aan die nederlandse prijzen. Het is naar mijn gevoel ook geen oplichterij omdat je de Panasonic gewoon in winkel kunt kopen/ophalen.

Ik zou hier heel graag jullie menenig over willen horen..als ik niet reageer dan zit ik al op de trein naar duitsland >:)

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-02 16:22
importeer em dan ? of rij ff naar deutschland :D

Verwijderd

let wel op dat het om betrouwbare sites gaat. Ik heb laatst wat bij djservice.com besteld en dat is nog steeds niet binnen (29 september). Heel veel van die sites kopen restpartijen goedkoop op, maar blijven met de lage prijzen adverteren terwijl ze geen voorraad meer hebben... en dan moet je wachten :(

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Vergeet niet dat een reisje naar duitsland ook niet gratis is :)

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• Miki
  • Nu online
Het vreemde is dus dat 1 van die winkels gewoon 3 filialen heeft. Daar verkopen ze een Panasonic sv-sd75 voor 579 Dmark..wat ik al overigens zei. Je kunt hem dus in de winkel kopen (dus niet persé online) Op de website van Panasonic staat de advies verkoopsprijs op 1249 pieken.

Ik geef eerlijk toe dat die sony voor 499 Dmark wel tijwfelachtig is aangezien je die via het internet moet bestellen.

Zelf ben ik van plan om volgende week is ff te gaan shoppen in duitsland..kijken wat het op levert. Ben zeer benieuwd.

• Miki
  • Nu online
"Vergeet niet dat een reisje naar duitsland ook niet gratis is"

Op vrijdag met een OV-jaarkaart tot aan de grens met duitsland. En dan een kaartje kopen voor de dichtsbij zijnde grote stad. :) Nee ik heb al een planning gemaakt hoe ik het ga doen >:)

Verwijderd

En ik ga met je mee :+
Want ik het ook een OV-je.

A_dutchplanetman ;)

• RealBase
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 20:22

RealBase

Just laughin'

koop een 'schone-wochende ticket' das lekker goedkoop onbepert reizen...

its the way i travelled zum DIE LOVEPARADE!!!!!!!

Life is like a BOX of Chocolates, You'll never know what the HELL you're gonna get......

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-10-2025

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Heeft Duitsland ook een pricewatch of een prijsindex? ik woon er 10km vandaan (haal er wel 's drank of vuurwerk, en m'n moeder benzine :) dus als 't zoveel scheelt wil ik 'r wel een MP3CD-Spelertje gaan halen... :)

Specs

• Miki
  • Nu online
"Heeft Duitsland ook een pricewatch of een prijsindex?"

www.guenstiger.de ---> Der preis Tiger

Do I need to say more?
Masterdam ff'ies de moeite nemen om op die links te klikken!

Verwijderd

Ik ga voor Panasonic sv sd75 >:)

ltr

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Op dinsdag 27 november 2001 22:25 schreef Miki het volgende:
"Heeft Duitsland ook een pricewatch of een prijsindex?"

www.guenstiger.de ---> Der preis Tiger

Do I need to say more?
Masterdam ff'ies de moeite nemen om op die links te klikken!
Je kan ook op Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/quote.gif klikken, quote wat makkelijker :)

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• Miki
  • Nu online
Op dinsdag 27 november 2001 22:34 schreef Famoso het volgende:

[..]

Je kan ook op [afbeelding] klikken, quote wat makkelijker :)
Te quiero Famoso...nee sorry was mijn eerste topic vandaar ben net ontgroent. :)

• menn0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-03 02:09
Ik heb ook ff gecheckt maar dan voor de sony SG300 pda,
scheelt ook nog 100 piek ofzo, maar het zijn veelal postorder bedrijfen. Daar kan je vast niet afhalen.. ?
Pagina: 1