uit de mailvirus thread
deze Swinnio betreft het:
en daarbij het is evenzeer mogelijk dat dit onafhankelijk van de andere post gebeurde ... tussentijds dezelfde link opgezocht, ik bedoel het idee om de link bij het artikel eens aan te klikken, daar komen meer mensen op .... ook dan is de vraag mag je eerst posten en dan achteraf info bijvoegen en alszodanig een nieuw soort post creeren, dat is toch een verkapte vorm van firstposten ..?
hou mn puntjes nog eventjes in mn broekzak in afwachting van het oordeel van de raad der wijze mannen
Gepost door executer Dinsdag 27 November 2001 - 17:01 Score: 1 (Gemodereerd)EDIT:
NL_SCSI was me net voor.
En swinnio heeft gauw ze post aangepast.
deze Swinnio betreft het:
tja, wat moet je daaraan doen, ik moet toegeven dat ik geneigd ben dit te geloven, maar mag je daarop modereren, voor je het weet wordt iemand onterecht neergesabeld?Gepost door Swinnio Dinsdag 27 November 2001 - 16:56 Score: 3 (Inzichtvol)
[...]
[Reaktie gewijzigd door Swinnio]
en daarbij het is evenzeer mogelijk dat dit onafhankelijk van de andere post gebeurde ... tussentijds dezelfde link opgezocht, ik bedoel het idee om de link bij het artikel eens aan te klikken, daar komen meer mensen op .... ook dan is de vraag mag je eerst posten en dan achteraf info bijvoegen en alszodanig een nieuw soort post creeren, dat is toch een verkapte vorm van firstposten ..?
hou mn puntjes nog eventjes in mn broekzak in afwachting van het oordeel van de raad der wijze mannen
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen