Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
Ikzelf ga misschien de fuji 2600z kopen ik weet ook niet echt een beter alternatief voor die prijs ik kan er hier aan geraken voor 433 Euro in België. Misschien als we ze samen kopen dat we korting krijgen (webwinkel ergens?)
hmm 952piek is idd net zo duur als in pricewatch, maar goed, zo zit ik dus ook, wat betreft de kleur en flits is die op alle fronten beter dan die minolta,die schijnt overbelicht tijdens makro enzo, gezien de revieuws, maar die minolta heeft hoe kan het ook met zon naam , weer meer mogelijkheden wat betreft sluitertijden en handmatige focus!, en das wel lekker, voor aparte dingen....
Maar goed het gaat om mage kwaliteit, en dan zeggen veel revieuws dat die finepix2600 beter is...
Maar goed het gaat om mage kwaliteit, en dan zeggen veel revieuws dat die finepix2600 beter is...
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
Ik zat zelf ook aan een camera te denken in die prijsklasse (1250,- of _minder_). Nu zag ik in de Dynabyte folder de HP Photosmart C715 staan:
3,3MP|3×optische zoom, 2×digitaal|30bits kleurdiepte|49mm schroefdraad voor lenzen/filters|macro vanaf 10cm
Dus niet echt veel om in te stellen, maar wel goede specs leek mij
EDIT: kan daar ook geen reviews van vinden trouwens, iemand deze camera al geprobeert
3,3MP|3×optische zoom, 2×digitaal|30bits kleurdiepte|49mm schroefdraad voor lenzen/filters|macro vanaf 10cm
EDIT: kan daar ook geen reviews van vinden trouwens, iemand deze camera al geprobeert
wat gebruikerservaringen staan op http://www.kieskeurig.nl aangezien je aangeeft nergens wat te kunnen vinden ,daar staat iOp dinsdag 27 november 2001 22:42 schreef Mecallie het volgende:
Ik zat zelf ook aan een camera te denken in die prijsklasse (1250,- of _minder_). Nu zag ik in de Dynabyte folder de HP Photosmart C715 staan: