MSI K7T266 Pro 2 RU ergens nog te koop ?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik moet donderdag een mobo hebben ivm uiterste inleverdatum PC Prive project, ik wil de MSI K7T266 Pro 2 RU dus heeeeeeeeel graag, maar bij een aantal winkels uitverkocht en ook vaak erg duur, ik kan ongeveer 460,- uitgeven (inc. porto dus) eraan.

Ik ben ten einde raad!!!

Ik zat anders te denken aan dat soltek bordje, maar daar zit gene raid op :'( ook lijkt me de usb 2.0 wel interessant....(zal het echt nodig zijn?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga voor Epox, die usb 2.0 hebbie nog niet nodig....

De Epox 8KHA + ! Top bordje voor +- 340 piek (319,- op de hcc >:))!

Volgens mij deeld ie met MSI de 1e plaats kwa snelheid!

En de stabiliteit is ook toppie!

Daar komt ook nog eens bij dat ie de best OC functies heeft!

GOGOGO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmond
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-07 13:44
Wat is je probleem, vraag een offerte en ga daarmee naar je werkgever voor goedkeuring, die datum geldt voor de belastingsdienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
ik wil geen Epox :)

gewoon omdat ik lay out nie goed vind en gewoon geen vertrouwen heb in het merk, val me er nie op aan plz.

geen eopx voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Op dinsdag 27 november 2001 18:33 schreef Edmond het volgende:
Wat is je probleem, vraag een offerte en ga daarmee naar je werkgever voor goedkeuring, die datum geldt voor de belastingsdienst.
kan dat dan :? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Soltek SL-75DRV2

leek mij ook interessant, maar er zit geen RAID en/of USB 2.0 op :(

ook zie ik jumpers zitten en dat houd volgens mij in dat je nie kan OC-en via je bios.... en dat is jammer, verder lijkt ie me erg interessant :9

edit : plaatje :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp/1006877027.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liggie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-12-2022
Bij SWW staat hij nog op voorraad in de prijslijst. Ook bij Computerland staat ie erin, alleen staat daar geen voorraadstatus bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:46

The Legend

*Plop*

Je had toch ook gewoon in de Pricewatch kunnen kijken :?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Op dinsdag 27 november 2001 20:48 schreef The Legend het volgende:
Je had toch ook gewoon in de Pricewatch kunnen kijken :?
maar dan weet ik toch nie of ie nog in voorraad is....
bij sommige staat het erbij, bij andere weer nie.

SWW lijkt hem dus te hebben, me pa brengt ze morgen een bezoekje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
ik heb die MSI , die meest uitgebreide nieuwere versie en dat bordje is :9~ alleen zijn de overklok opties irrietant, maar ze werken wel, me ddr loopt op 290mhz cas 2-3-3, me cpu (athlon xp 1800+) draait op 1.53@1.66ghz :9~ :) en samen met me Kyro2 is dit een kickass config, 2x 40gb maxtor 7200 raid 0 >:) en een 20gb 5200 seagete voor me windows :)

al met al, kickass bordje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Op dinsdag 27 november 2001 20:55 schreef Mister_X het volgende:
ik heb die MSI , die meest uitgebreide nieuwere versie en dat bordje is :9~ alleen zijn de overklok opties irrietant, maar ze werken wel, me ddr loopt op 290mhz cas 2-3-3, me cpu (athlon xp 1800+) draait op 1.53@1.66ghz :9~ :) en samen met me Kyro2 is dit een kickass config, 2x 40gb maxtor 7200 raid 0 >:) en een 20gb 5200 seagete voor me windows :)

al met al, kickass bordje
leg uit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja het zijn allemaal hufters.
In hun advertenties bieden ze alles aan maar als je ff eeeentje wil bestellen, helaas niet voorradig.Laat ze dan hun bek houden en het product niet promoten.
Ik wil er oook eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen.
Wie weet waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 18:25
Op dinsdag 27 november 2001 21:35 schreef stopje het volgende:
In hun advertenties bieden ze alles aan maar als je ff eeeentje wil bestellen, helaas niet voorradig.Laat ze dan hun bek houden en het product niet promoten.
De winkeliers kunne er niks aan doen. Laats ook op de hcc had computerland maar 10 van die bordjes gekregen. Dat wil toch niet. Ze waren trouwens ook al heel snel uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Op dinsdag 27 november 2001 21:35 schreef stopje het volgende:
Jij snapt het niet helemaal. De meeste winkeliers zijn compleet overgeleverd aan de grillen van leveranciers en fabrikanten. Het is ook een kwestie van vraag en aanbod natuurlijk, als een of andere fabrikant een grote order krijgt van (ik zeg maar wat) Packard Bell bijvoorbeeld gaat dat wel voor hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wou zelf ook eerst die msi, maar die was ook overal uitverkocht, en nu heb ik een asus a7v266-e, bevalt me tot nu toe prima: aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-04 22:09
Ik heb zelf de MSI K7T266 Pro 2 RU en de Asus A7V266-E Raid thuis draaien. Eerst had ik de MSI (een van de weinigen die op de Nederlandse markt verschenen is). Ik had er zelf nogal wat problemen mee. 1) Bij plaatsing van meer dan 2 geheugen bankjes deed het bord niets meer. 2) On-board raid gaat niet samen met pci-raid controller. 3) De boel is vrij instabiel (win2k); iedere 10 - 30 minuten loopt de boel vast. Nu heb ik de Asus in het systeem en die doet het perfect (is nog iets sneller ook). De boel draait nu lekker stabiel. De MSI zit nu in mijn andere systeem (Met een AMD Athlon AYHJAR 1000 MHz @ 1595 MHz -> 54 graden stressed :p )
Die MSI moet ik nog een keer omruilen.
De fabrikant heeft al wel samples gestuurd naar de pc-bladen en de groothandels, maar klan het bord nog niet in voldoende maatte leveren. Ik heb gehoord dat het nog wel een paar weken kan duren (gerucht gaat dat MSI door een grote order van een bepaald bedrijf nu met productieproblemen kampt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ik begin nu een beetje te twijfelen....

ik heb 3 * 256MB Crucial dus als ik maar 2 banken kan gebruiken ;( dat wil ik nie....

iemand ervaring met die soltek die ik hierboven heb staan?? dies lekker goedkoop en is beste bevonden door THG.

THG denkt dat het bedrijf snel gebekd gaat worden en groot zal worden ala abit en asus als ik het artikel lees....

moeilijk moeilijk moeilijk :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 06:11

Rick2001

9950X delidded en direct die

Tja, dat kun je over de prestaties van EPOX ook zeggen dat ze groter zullen worden. :)
Is moeilijk te zeggen als het merk met 1 goed board komt aanzetten.
Afwachten zal het toch worden, en daarbij elk board heeft wel een nadeel netzoals ook voordeel.
Als je ziet hoeveel mensen het EPOX 8KHA+ board momenteel in hun bezit hebben. Dit zijn toch meer mensen dan bijv. Soltek.
Ik zeg absoluut niet dat dit slecht is ofzo. Moet alleen op een wat langere termijn bekeken worden of ze echt goed blijven.
Neem maar een voorbeeld aan SOYO. Dit is altijd een minder merk geweest met minder goede kwaliteits producten.
Komen ze plotseling aanzetten met het Dragon board wat zeer goed blijkt te presteren.
Je weet het niet zo. Als ik bijv. kijk naar het oh zo goeie ASUS dan heb ik mijn bedenkingen momenteel.
Ik heb altijd ASUS gehad en is ook altijd goed geweest.
Maar op dit moment zijn de tweakers/overclockers toch langzaam de meerderheid aan het worden en dan wil niemand meer die boarden met weinig overclock mogelijkheden.
Dit om maar een voorbeeld te noemen.

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RTX 2060 SUPER - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 2x990PRO 2TB - 2x980PRO 2TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cartman, ik zou inderdaad ook eens kijken naar
de Soyo Dragon Plus (Kt266a, RAID ATA 100) 5 PCI.

Ik meen dat THG ook een review had.

En ik dacht dat www.space-promotion.nl hem kon leveren.

Maar het is ook een board dat lastig te krijgen is.
En wie weet kan space hem ook nog niet leveren, of ze zijn er al doorheen.

Ik wacht op de ABIT Kr7a, en die is er ook nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 28 november 2001 12:50 schreef Maartz het volgende:
Ik heb zelf de MSI K7T266 Pro 2 RU en de Asus A7V266-E Raid thuis draaien. Eerst had ik de MSI (een van de weinigen die op de Nederlandse markt verschenen is). Ik had er zelf nogal wat problemen mee. 1) Bij plaatsing van meer dan 2 geheugen bankjes deed het bord niets meer. 2) On-board raid gaat niet samen met pci-raid controller. 3) De boel is vrij instabiel (win2k); iedere 10 - 30 minuten loopt de boel vast. Nu heb ik de Asus in het systeem en die doet het perfect (is nog iets sneller ook). De boel draait nu lekker stabiel. De MSI zit nu in mijn andere systeem (Met een AMD Athlon AYHJAR 1000 MHz @ 1595 MHz -> 54 graden stressed :p )
Die MSI moet ik nog een keer omruilen.
De fabrikant heeft al wel samples gestuurd naar de pc-bladen en de groothandels, maar klan het bord nog niet in voldoende maatte leveren. Ik heb gehoord dat het nog wel een paar weken kan duren (gerucht gaat dat MSI door een grote order van een bepaald bedrijf nu met productieproblemen kampt).
SLIK nu ga ik me toch zorgen maken over de MSI KT266 Pro2-RU.... Ik hoor VEEL TE VAAK dat deze borden brak zijn... of een soldering is halfgaar, of 3 DDRen werkt niet (ondanks nieuwste BIOS) of RAID0 molt alle performance... Is de kwaliteit nou ECHT zo slecht?

Ik ga denk ik maar gewoon een Gigabyte 7DXR halen, en ik vergeet gewoon die hele KT266a chipset ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Als ik niet aan de MSI bord kan komen vanmiddag neem ik de Soltek, weliswaar zonder RAID en USB 2 maar als het echt belangrijk word dan koop ik er wel een kaartje voor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Op dinsdag 27 november 2001 18:34 schreef Cartman! het volgende:
ik wil geen Epox :)

gewoon omdat ik lay out nie goed vind en gewoon geen vertrouwen heb in het merk, val me er nie op aan plz.

geen eopx voor mij.
De lay-out nie goed vind?? DIe zie je toch niet (tenzij je een raampie in je kast hebt. En geen vertrouwen in het merk?? nou wat Rick2001 zegt hebt hij groot gelijk in. Ik koop binnenkort een EpoX 8KHA+ (mooi voor onder de kersteboom). Mijn redenen om de EpoX te kopen:
-Goedkoop (alle andere KT266a zijn duurder)
-Goed te overclocken

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:40
Op woensdag 28 november 2001 16:14 schreef PASware het volgende:

[..]

Dat is niet waar! De MSI K7T 266 PRO2 (dus zonder RU) is 299 piek en de Epox 8KHA+ is 319,- :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Op woensdag 28 november 2001 16:14 schreef PASware het volgende:

[..]

De lay-out nie goed vind?? DIe zie je toch niet (tenzij je een raampie in je kast hebt. En geen vertrouwen in het merk?? nou wat Rick2001 zegt hebt hij groot gelijk in. Ik koop binnenkort een EpoX 8KHA+ (mooi voor onder de kersteboom). Mijn redenen om de EpoX te kopen:
-Goed te overclocken
Ik heb een raam in me kast ja 8-)

en ik ben net gebeld door me pa, en ik krijg morgen een MSI mobo (de RU dus!!) via de groothandel *D

de zoon van een collega van me pa (volg je het? :+ ) die zit in de IT dus die heeft contacten :) :) :)

* Cartman! is blij!!
nu de cooler :)
Pagina: 1