Tja, dat kun je over de prestaties van EPOX ook zeggen dat ze groter zullen worden.

Is moeilijk te zeggen als het merk met 1 goed board komt aanzetten.
Afwachten zal het toch worden, en daarbij elk board heeft wel een nadeel netzoals ook voordeel.
Als je ziet hoeveel mensen het EPOX 8KHA+ board momenteel in hun bezit hebben. Dit zijn toch meer mensen dan bijv. Soltek.
Ik zeg absoluut niet dat dit slecht is ofzo. Moet alleen op een wat langere termijn bekeken worden of ze echt goed blijven.
Neem maar een voorbeeld aan SOYO. Dit is altijd een minder merk geweest met minder goede kwaliteits producten.
Komen ze plotseling aanzetten met het Dragon board wat zeer goed blijkt te presteren.
Je weet het niet zo. Als ik bijv. kijk naar het oh zo goeie ASUS dan heb ik mijn bedenkingen momenteel.
Ik heb altijd ASUS gehad en is ook altijd goed geweest.
Maar op dit moment zijn de tweakers/overclockers toch langzaam de meerderheid aan het worden en dan wil niemand meer die boarden met weinig overclock mogelijkheden.
Dit om maar een voorbeeld te noemen.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RTX 2060 SUPER - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 2x990PRO 2TB - 2x980PRO 2TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB