Iemand ervaring met het fikken van 90 minuten cd's op een Aopen 12*10*32 Justlink writer?? Zo ja, kan dat?
Verwijderd
Hey stoer die brander heb ik ook, ben nog neit zoveel mensen tegengekomen die dat ding ook hebben, wel interesant onderwerp zou het ook wel graag willen weten.
Verwijderd
ja, hij kan tot 89:59 branden dus veel plezier ermee
kijk maar hier http://www.disc4you.com/news/99min.html
Iemand inmiddels ervaring met deze fikker? en deze cd's ?
zoja, hoe en met welke instellingen.
heb zelf nu firmware 1.30 en heb de aopen just-link 1232pro.
zoja, hoe en met welke instellingen.
heb zelf nu firmware 1.30 en heb de aopen just-link 1232pro.
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
Wel ervaringen zie: [topic=527786/1/25]Op vrijdag 21 juni 2002 13:50 schreef Fireman het volgende:
Iemand inmiddels ervaring met deze fikker?
Maar door een boos mailtje ben ik daar nu vanaf.
De meest waardeloze brander die ik tot nu toe heb gehad. doet niets zoals hij het zou moeten doen.
Apple en Joppiesaus all the way
Hieruit blijkt niet of het nu gelukt is of niet.Op vrijdag 21 juni 2002 17:10 schreef Hollie het volgende:
[..]
Wel ervaringen zie: [topic=527786/1/25]
De meest waardeloze brander die ik tot nu toe heb gehad. doet niets zoals hij het zou moeten doen.
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
En de AOpen CRW 3248? Kan die dat ook?Op dinsdag 27 november 2001 20:17 schreef huppeldepup het volgende:
ja, hij kan tot 89:59 branden dus veel plezier ermee
* CH4OS is namelijk op bovenstaande link geweest, maar kon zijn brander er niet tussen vinden...
hmmm, ik heb de aopen crw 1232pro, heb ook problemen met branden op 12x (lees: max snelheid)Op vrijdag 21 juni 2002 17:10 schreef Hollie het volgende:
[..]
Wel ervaringen zie: [topic=527786/1/25]
Hiervoor had ik een aopen 6x met hetzelfde probleem
nou heb ik gehoord en gelezen (zijn meer draadjes hierover) dat je hem op een aparte poort moet gooien, of niet parallel moet hangen met je cdrom drive.
Nou zou ik graag willen weten of je hem aan je cdrom drive hebt hangen, en als je het veranderd hebt het mij zou willen melden....
Ik brand bijna nooit hoger dan 4x dus ik heb het nog niet verandederd en mijn IDE kabel is te kort
Mail me op:
MisterE@hetnet.nl
btw: waarom heb je justlink niet aan?
bij mij geeft ie dan op 12x 'bufferrun avoided 60 times'
Ik heb hem aan mijn cdrom hangen - maar denk niet dat ik dat nog ga veranderen aangezien ik maandag een nieuwe brander ga ophalen(garantie).Op vrijdag 21 juni 2002 20:07 schreef MisterE het volgende:
nou heb ik gehoord en gelezen (zijn meer draadjes hierover) dat je hem op een aparte poort moet gooien, of niet parallel moet hangen met je cdrom drive.
Nou zou ik graag willen weten of je hem aan je cdrom drive hebt hangen, en als je het veranderd hebt het mij zou willen melden....
Ik brand bijna nooit hoger dan 4x dus ik heb het nog niet verandederd en mijn IDE kabel is te kort
btw: waarom heb je justlink niet aan?
bij mij geeft ie dan op 12x 'bufferrun avoided 60 times'
Btw: Justlink is bij mij altijd aangevinkt.
zo'n Aopen 1232pro heb ik hier ook nog liggen dat ding is nu bijna een jaar oud en heeft in het totaal 2 CD's goed gebakken.
Heb nu 2 LG's en die branden alles en nooit fouten.
Er zit bij mij nog garantie op tot 05/07 even een boos mailtje gestuurd naar de winkel waar ik hem vandaan heb gehaald, kon maandag een nieuwe ophalen.Op zaterdag 22 juni 2002 19:56 schreef Sanchezzz het volgende:
zo'n Aopen 1232pro heb ik hier ook nog liggen dat ding is nu bijna een jaar oud en heeft in het totaal 2 CD's goed gebakken.
Misschien een idee!!
Ben m'n garantie bewijs kwijt, heb ze van alle zooi hier behalve deze writer.
En hij werkt goed als 32x cdrom speler in m'n server..
Ik krijg i.p.v. deze 12 een 20 speed weer mee. hopelijk zijn daar minder(lees geen) problemen mee. anders gaat ie zo weer terug.Op zaterdag 22 juni 2002 20:02 schreef Sanchezzz het volgende:
Ben m'n garantie bewijs kwijt, heb ze van alle zooi hier behalve deze writer.
Service is wel oke moet ik zeggen.
probleem is wel bekend, alweer een nieuw draadje verschenen, licht echt aan max. speed:
[topic=532032/1/25]
[topic=532032/1/25]
Das raar....ikk heb nog nooit in die die paar jaar geen mislukte cd gehad (of ik deed zelf iets fout).Op zaterdag 22 juni 2002 19:56 schreef Sanchezzz het volgende:
Tis alleen een prob. op max speed, dan krijg je dus allemaal onderbrekingen als ie justlink gebruikt (zeker niet zo best voor audio cd's)
Pagina: 1