Verwijderd

Topicstarter
hoi
ik bezit een Nokia 3310. Ik heb hem al 2 maanden maar hij valt nu en dan eens uit :/
wat valt hier aan te doen ?

Verwijderd

heb ik ook gehad, steeds als je aan het bellen was viel die uit, stond er op het schermpje "plaats de simkaart"
anyway na 3 maand :P werd ik er flauw van, ik naar de winkel. hebben ze hem keurig om geruild, nu nergens meer last van. :)

Verwijderd

Topicstarter
hij valt niet uit tijdens het bellen. Hij zegt wel soms dat ie de SIMkaart gegevens niet kan lezen, maar das geen probleem. Het probleem is dat hij tijdens het 'idlen' volledig uitvalt. Herstarten is de enige optie

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-03 16:30

AMDFreak

Intel is zo..

batterij leeg? >:)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:26

Destruction

(ex-)Automonteur

Op dinsdag 27 november 2001 17:46 schreef taranis het volgende:
hij valt niet uit tijdens het bellen. Hij zegt wel soms dat ie de SIMkaart gegevens niet kan lezen, maar das geen probleem. Het probleem is dat hij tijdens het 'idlen' volledig uitvalt. Herstarten is de enige optie
Ik heb ook een 3310 sinds 2 weken (oid) en ik heb dit dus niet (oh :+ )

Magoed. Je hebt hem 2 maand dus zou je nog garantie moeten hebben..

TIP voordat je gaat sleutelen en de boel helemaal sloopt ---------------> terug met dat ding

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

allemaal fout je moet ff kijken of je batterij wel goed contact maakt met je mobiel anders moet je ff zorgen dat dit beter word want ik heb het ook ene keer gehad.

Verwijderd

Zeker software versie 4.18 of 4.19 ?
Bekend probleem....terug naar winkel/service centrum en gratis laten upgraden naar nieuwste sw 8-)

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-03 08:27
Of je hebt vocht in je toestel...

En als je dat hebt ben je de sigaar, want daar geven ze geen garantie op... :'(

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

Verwijderd

Topicstarter
mja ik draag hem wel ff binnen bij de winkel
hartelijk dank voor de tips :)
Pagina: 1