Toon posts:

Geen hdd-LED aansluiting op A7V266-E?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een A7V266-E mobo gekocht maar kwam tot de conclusie dat er geen aansluiting is voor de hdd LED. Is dit normaal bij nieuwe moboŽs? Zo ja, waar kan ik dan die LED op aansluiten?

Verwijderd

die zit er wel hoor!! en ik verwijs je naar de handleiding van je mobo... :)

Verwijderd

ja die zit er echt wel op haal eerst die stront eens uit je ogen

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 16:59 schreef Tijn_3d het volgende:
ja die zit er echt wel op haal eerst die stront eens uit je ogen
Tijn_3d, dat hij een newbie is, betekend niet dat je gelijk 'onaardig' hoeft te doen. Er bestaan geen domme vragen, alleen domme antwoorden... En je kan ook wel een 'normaal' antwoord geven lijkt mij!! Dit sfeertje op GOT moet toch leuk blijven... Ja toch??

• metaal
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-01-2025
Ik heb precies zo'n plankie en dat lichtje op mijn kast knipperd elke keer als ik bestanden kopieer... heel raar... :+

(Rechtonderaan zit de jumper er voor als het goed is... appart van de jumpers voor power, reset ed)

Verwijderd

hier heb ik maar 1 antwoord op RTFM

Verwijderd

Topicstarter
Thanks!!, en inderdaad, ik ben een newbie!!

En Tijn_3d, bedankt voor je begrip!!! Niet iedereen is zo bedreven als jij!!!!!

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Op dinsdag 27 november 2001 17:02 schreef pjot het volgende:

[..]

Tijn_3d, dat hij een newbie is, betekend niet dat je gelijk 'onaardig' hoeft te doen. Er bestaan geen domme vragen, alleen domme antwoorden... En je kan ook wel een 'normaal' antwoord geven lijkt mij!! Dit sfeertje op GOT moet toch leuk blijven... Ja toch??
Idd, de sfeer word al steeds slechter nu er steeds meer mensen hier op GoT komen. Niks tegen de nieuwe mensen, maar ik heb zoiets van als je geen zinnige reactie kan geven, zeg dan niets... Verder suc6 met je asus mobo.

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 20:55

PromWarMachine

Forsaken Archer

Al zeg ik het zelf, ik wou mezelf geen newbie noemen, maar ik kon/kán die LED ook niet vinden hoor, ga zo nog eens kijken (na het lezen van deze draad) en die gast die zei:

RTFM ijlt helemaal want in de manual staat alleen iets over "message led" en "SMI lead" en die andere usual dingetjes.

Dank voor begrip en die lamers kunnen opzouten of op ieder geval niet antwoorden :P

Dividend for Starters

Pagina: 1