[n00b] fs2002

Pagina: 1
Acties:

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
ik snap niet hoe jullie zo kunnen vligen met fs2k2, ik probeer het wel, met realism op low (enige dat aanstaat is crash) en nog crash ik na 10 minuten neer, zelfs met AP |:(

dan zie ik jullie keurig synchroon vliegen met 2 boeings en landen op de mooiste manieren, maar hebben jullie daar een berg aan FS hardware liggen, of hebben jullie jaren lange ervaring?

bv: ik start een vlucht, begin op de taxibaan, en begin te gassen in mijn 747 of wat het dan ook mag zijn, hoe wil je dan in godsnaam nog gaan sturen op het einde? terwijl ik al vrij zacht rij :? ik gebruik het gewoon als landings baan, en eer ik aan het einde ben stijg ik al op :+

nu is mijn vraag: zijn er handige guides ofzo? want van die vlucht lessen leer je ook niet veel (vind ik dan :'(

(BTW ik heb een OEM versie ofzo, (2e hands) en dus geen 1000-en pagina's tellende handleiding)

Verwijderd

Op CD1, in de data\help staan PDF versies van de handleidingen :)

edit:

ADF=PDF

• JungleJim
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:00
Op dinsdag 27 november 2001 16:41 schreef CU2morO het volgende:
ik snap niet hoe jullie zo kunnen vligen met fs2k2, ik probeer het wel, met realism op low (enige dat aanstaat is crash) en nog crash ik na 10 minuten neer, zelfs met AP |:(

dan zie ik jullie keurig synchroon vliegen met 2 boeings en landen op de mooiste manieren, maar hebben jullie daar een berg aan FS hardware liggen, of hebben jullie jaren lange ervaring?

bv: ik start een vlucht, begin op de taxibaan, en begin te gassen in mijn 747 of wat het dan ook mag zijn, hoe wil je dan in godsnaam nog gaan sturen op het einde? terwijl ik al vrij zacht rij :? ik gebruik het gewoon als landings baan, en eer ik aan het einde ben stijg ik al op :+
Meteen in een 747 beginnen lijkt me niet echt verstandig als je nog MS FS hebt gespeeld. Als ik jou was zou ik gewoon de vlieglessen volgen (zie 'Learn to fly' in het hoofdmenu), dan begin je gewoon in een Cessna-tje, en wordt je aan het handje geleid.
nu is mijn vraag: zijn er handige guides ofzo? want van die vlucht lessen leer je ook niet veel (vind ik dan :'(
Als je voor iedere les het betreffende hoofdstuk uit het Groundschool Handbook leest (zie library/help in het hoofdmenu), dan wordt het denk ik een stuk duidelijker. Als je dat te veel werk vindt, dan is FS2002 niet voor jou, denk ik...
(BTW ik heb een OEM versie ofzo, (2e hands) en dus geen 1000-en pagina's tellende handleiding)
OEM versie, het zal wel... Zoals Terr al zei, de handleidingen zijn in PDF formaat meegeleverd, en allemaal te vinden in 'library/help' in het hoofdmenu.

Verwijderd

Ik had zelf ook een vraagje, aangezien dit toch het FS2k2 n00b topic is :)

Ik heb net m'n eerste vlucht van San Jose naar Guatemala City gemaakt en daar *trots* :) m'n eerste landing daar uitgevoerd *D
Alleen ik had wat problemen met het vliegtuig recht te houden. Het vliegtuig bleef nooit netjes op 1 hoogte, hij wou altijd omhoog of naar beneden, dus ik bleef de trim aanpassen.
Hoe moet ik hem precies recht houden? want je kan moeilijk op een vlucht van 1+ uur ofzo steeds je hoogte aanpassen :)

• KIMBLE
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:45
Op woensdag 28 november 2001 16:04 schreef Terr het volgende:
Ik had zelf ook een vraagje, aangezien dit toch het FS2k2 n00b topic is :)

Ik heb net m'n eerste vlucht van San Jose naar Guatemala City gemaakt en daar *trots* :) m'n eerste landing daar uitgevoerd *D
Alleen ik had wat problemen met het vliegtuig recht te houden. Het vliegtuig bleef nooit netjes op 1 hoogte, hij wou altijd omhoog of naar beneden, dus ik bleef de trim aanpassen.
Hoe moet ik hem precies recht houden? want je kan moeilijk op een vlucht van 1+ uur ofzo steeds je hoogte aanpassen :)
(de msFS default flut)autopilot aanzetten :?

Verwijderd

Op woensdag 28 november 2001 16:06 schreef KIMBLE het volgende:

[..]

(de msFS default flut)autopilot aanzetten :?
Werkt die ook als je geen route hebt uitgestippeld?

• KIMBLE
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:45
Op woensdag 28 november 2001 16:30 schreef Terr het volgende:

[..]

Werkt die ook als je geen route hebt uitgestippeld?
tuurlijk

• Roland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-06-2025

Roland

Schnitt!

ja natuurlijk, je geeft een Altitude op, HDG (Heading) en eventueel speed. AP aan. En daar ga je.

...Make every cut count, even if it is one frame...

Verwijderd

Thnx :)

Ik ga het zo proberen, even een vluchtje van Schiphol naar Soesterberg maken.
Pagina: 1