Toon posts:

Online PC winkeltjes... slechte ervaringen

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zijn hier veel mensen met slechte ervaringen met internetbedrijfjes die PC onderdelen verkopen? Ik doel bijvoorbeeld op zaken die met goedkope hardware leuren, bovenaan in de pricewatch staan, en de rommel vervolgens niet kunnen leveren! Als je ze mailt over de leverbaarheid van bepaalde goederen, dan krijg je gewoon geen antwoord. En als je al antwoord krijgt, dan is het een week later, en in beroerd Nederlands. |:(

Vaak heb ik de indruk dat het niet om 'echte' bedrijven gaat, maar om malloten die net doen alsof ze een heus bedrijf zijn. Dit geldt natuurlijk niet voor allemaal, maar er zit een zooitje amateurs tussen waar je leip van wordt. Dan kan je fijn zelf achter je bestellingen gaan aanhobbelen, en op slinkse manieren telefoonnummer proberen te achterhalen (ze zijn dan ook hogelijk verbaasd als ze je opeens aan de lijn hebt). Echt heeeel irritant... :r bovendien zegt de Tweakers Shop Survey ook niet alles, is mij gebleken.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Tip: Als je iets wilt bestellen bij een winkel, vraag dan eerst aan de twiekers hier of ze er ervaring mee hebben.

Zal je al het een en ander schelen.

• ride277
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 18:03

ride277

Cooled by Noctua

Gewoon NOOIT vantevoren betalen is mijn devies. Voor de rest maakt het niet zoveel uit. Of ga alleen voor de grotere winkels ofzo. Norrod ofzo is een betrouwbaar bedrijf.
Succes!

| system specs |

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 27 november 2001 16:37 schreef ride277 het volgende:
Gewoon NOOIT vantevoren betalen is mijn devies.
Nee, ik heb ook niet vantevoren betaald. Maar ik wil gewoon me spullen, en een beetje vlot! Dan kan ik namelijk m'n computer gaan bouwen. Het is gewoon heel irritant als je in goed vertrouwen ('dit product is op voorraad') iets bestelt, en dat er vervolgens helemaal NIKS gebeurt. Dan heb je bij mij afgedaan als bedrijf. Je moet er gewoon voor zorgen dat de website klopt, dat je te bereiken bent, en dat de service goed is. Maar dit gaat gewoon nergens over.

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op dinsdag 27 november 2001 16:17 schreef terw_dan het volgende:
Tip: Als je iets wilt bestellen bij een winkel, vraag dan eerst aan de twiekers hier of ze er ervaring mee hebben.

NEE!
shopsurvey is daarvoor gemaakt

hoe kweek je slotjes ;)

www.tweakers.net/shopsurvey

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op dinsdag 27 november 2001 16:17 schreef terw_dan het volgende:

Probeer je een grote lading slot-topics op gang te krijgen :P

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:12

Exirion

Gadgetfetisjist

Hier hebben we de Shop Survey op www.tweakers.net voor :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.