Zijn hier veel mensen met slechte ervaringen met internetbedrijfjes die PC onderdelen verkopen? Ik doel bijvoorbeeld op zaken die met goedkope hardware leuren, bovenaan in de pricewatch staan, en de rommel vervolgens niet kunnen leveren! Als je ze mailt over de leverbaarheid van bepaalde goederen, dan krijg je gewoon geen antwoord. En als je al antwoord krijgt, dan is het een week later, en in beroerd Nederlands. 
Vaak heb ik de indruk dat het niet om 'echte' bedrijven gaat, maar om malloten die net doen alsof ze een heus bedrijf zijn. Dit geldt natuurlijk niet voor allemaal, maar er zit een zooitje amateurs tussen waar je leip van wordt. Dan kan je fijn zelf achter je bestellingen gaan aanhobbelen, en op slinkse manieren telefoonnummer proberen te achterhalen (ze zijn dan ook hogelijk verbaasd als ze je opeens aan de lijn hebt). Echt heeeel irritant...
bovendien zegt de Tweakers Shop Survey ook niet alles, is mij gebleken.
Vaak heb ik de indruk dat het niet om 'echte' bedrijven gaat, maar om malloten die net doen alsof ze een heus bedrijf zijn. Dit geldt natuurlijk niet voor allemaal, maar er zit een zooitje amateurs tussen waar je leip van wordt. Dan kan je fijn zelf achter je bestellingen gaan aanhobbelen, en op slinkse manieren telefoonnummer proberen te achterhalen (ze zijn dan ook hogelijk verbaasd als ze je opeens aan de lijn hebt). Echt heeeel irritant...