Wie weet of dit mobo te overclocken is, en zoja, HOE? Van BIOS instellingen hoef ik het niet echt te hebben
mobo weet ik niet, maar ik kreeg mn zelfde proc op 733 (standaardkoeling) stabiel
Deze plek is te koop.
Als dat MSI moederbord CPU PnP ondersteund kan je hem flashen met een BIOS dat CPU PnP ondersteund; hiermee kun je het gewoon in het BIOS instellen. Lees je MSI boekje dus even, of fiets ff langs de MSI website http://www.msi.com.tw/support/bios/bios.php?model=MS-6198Op dinsdag 27 november 2001 16:04 schreef --EasY-- het volgende:
Wie weet of dit mobo te overclocken is, en zoja, HOE? Van BIOS instellingen hoef ik het niet echt te hebben
uhm snap ik dat? Ik wil juist geen CPU PnP, het is dus een 667Mhz CPU maar ik wil um dus juist HOGER hebben. Moet ik dan geen BIOS hebben die juist GEEN PnP ondersteunt (zodat ik het zelf invullen moet?)Op dinsdag 27 november 2001 16:09 schreef warp het volgende:
[..]
Als dat MSI moederbord CPU PnP ondersteund kan je hem flashen met een BIOS dat CPU PnP ondersteund; hiermee kun je het gewoon in het BIOS instellen. Lees je MSI boekje dus even, of fiets ff langs de MSI website http://www.msi.com.tw/support/bios/bios.php?model=MS-6198
btw ik heb een revisie 1 mobo, en de nieuwste 1.6 BIOS erin geflashed. Ik mag "tweak-technisch gesproken" alleen 100/133 FSB en CAS3/CAS2 instellen
CPU PnP van MSI wil zeggen dat je softwarematig je CPU multiplier en FSB speed e.d. kan instellen in je BIOS. Bij een MSI BIOS zonder CPU PnP kan je dit dus NIET instellen.
SHITOp dinsdag 27 november 2001 16:44 schreef warp het volgende:
CPU PnP van MSI wil zeggen dat je softwarematig je CPU multiplier en FSB speed e.d. kan instellen in je BIOS. Bij een MSI BIOS zonder CPU PnP kan je dit dus NIET instellen.
Dus overclocken moet ik doen met een soldeerbout... aaahhhh het echte werk!
Verwijderd
ik heb mijn pent 3 667@750 lopen,
let wel op een asus cuv4x en de volcore opgekrikt naar 1.7 volt, hij draait lekker stabiel
let wel op een asus cuv4x en de volcore opgekrikt naar 1.7 volt, hij draait lekker stabiel
Dat is wel mooi, alleen ik heb er denk ik niet veel aan, het gaat specifiek om het mobo: Deze heeft blijkbaar geen opties om de clock te modificerenOp woensdag 28 november 2001 13:09 schreef jorentref het volgende:
ik heb mijn pent 3 667@750 lopen,
Pagina: 1