Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
waar laat je dat ding (kofferbak?) Zo te zien moet er nog een losse radio bij, and if so waarom dan niet een auto radio met cd/mp3 speler?
maar voor de rest nice not beautiful but nice
there's no substitute for cubic inches : 472 cu cadillac
Hoeft verder alleen een eindversterker bij. Radio luister ik toch niet naarOp dinsdag 27 november 2001 20:49 schreef mesothelioom het volgende:
waar laat je dat ding (kofferbak?) Zo te zien moet er nog een losse radio bij, and if so waarom dan niet een auto radio met cd/mp3 speler?
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Mijn boer heeft er zo een. Mooi ding, alleen de details zijn niet helemaal lekker. Maar als je handig bent, is het een topding met goed geluid. Ik zou em op een line in aansluiten van je autoradio om het beste geluid te krijgen + makkelijke regeling van volume+sound. :0
hoe bedoel je prutsen met cd's!?Op donderdag 29 november 2001 09:52 schreef RIKZ het volgende:
[..]
kan omzijlenmaar ik wil ook niet gaan prutsen met cd's maar gewoon een hdd'tje vol met mp3's en dan karren maar.
er gaat toch zo'n 10uur muziek op een cd. voor mij is dat bijna een week met 1 cd doen. dat is toch superhandy!
gewoon elke maar 4 nieuwe cds samenstellen bijv
ikzelf heb de kenwood mp3cdspeler. toppie ding!
Je kunt ook eens naar de phatnoise kijken als je op zoek bent naar een MP3 player voor in de auto. De phatnoise is een harddisk based MP3 speler die aangesloten wordt op de CD Wisselaar input van je head unit.
Ik heb gisteren mijn phatnoise ontvangen en ben daar zeer
tevreden over! Op het forum van phatnoise zijn veel oud
NEO bezitters te vinden die overgestapt zijn op de phatnoise omdat de NEO nogal wat nadelen kent (geluidskwaliteit etc).
Check www.phatnoise.com
Voor foto's van mijn phatnoise
http://213.84.4.147
Ik heb gisteren mijn phatnoise ontvangen en ben daar zeer
tevreden over! Op het forum van phatnoise zijn veel oud
NEO bezitters te vinden die overgestapt zijn op de phatnoise omdat de NEO nogal wat nadelen kent (geluidskwaliteit etc).
Check www.phatnoise.com
Voor foto's van mijn phatnoise
http://213.84.4.147
Die phatnoise is opzich ook heel handig, gewoon 'cardridge' uitwisselen en gaan met die banaan. Alleen hier heb je dus wel a. een huidige auto radio voor nodig en b. een autoradio die dus een externe cd-speler kan aansturen.
Zit nu niks in die auto (op audio gebied dan) dus eigenlijk niet zo geschikt voor mij.
maar met het gedoe van cd's bedoel ik eigenlijk alleen te zeggen dat ik niet altijd super handig ben met cd's, ze breken wel eens, krassen of andere dingen. Ook een goede vriend van mij had een cd-speler in zijn auto, cd'tje wisselen tijdens het rijden. Boem boom en sloot. Was voor hem niet ernstig gelukkig maar wel auto total los, dus vandaar liever geen cd's
Zit nu niks in die auto (op audio gebied dan) dus eigenlijk niet zo geschikt voor mij.
maar met het gedoe van cd's bedoel ik eigenlijk alleen te zeggen dat ik niet altijd super handig ben met cd's, ze breken wel eens, krassen of andere dingen. Ook een goede vriend van mij had een cd-speler in zijn auto, cd'tje wisselen tijdens het rijden. Boem boom en sloot. Was voor hem niet ernstig gelukkig maar wel auto total los, dus vandaar liever geen cd's
Pagina: 1