"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ik vind het overigens wel frapant dat ze SS hebben weggefotosoept! Waarom zou dat zijn?
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Verwijderd
Kijk 's in een van de door jou aangehaalde topicsOp dinsdag 27 november 2001 16:01 schreef Tourniquet het volgende:
joh, je meent het!! Sorry hoor, maar deze poster is al vaaaak ter sprake gekomen in RTCW topics.
Ik vind het overigens wel frapant dat ze SS hebben weggefotosoept! Waarom zou dat zijn?
euhrz dit is de eerste keer sinds tijden dat ik in spielerei kijk, laat staan dat ik een rtcw topic geopend hebOp dinsdag 27 november 2001 16:01 schreef Tourniquet het volgende:
joh, je meent het!! Sorry hoor, maar deze poster is al vaaaak ter sprake gekomen in RTCW topics.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
you got meOp dinsdag 27 november 2001 16:03 schreef deMatthijs het volgende:
[..]
Kijk 's in een van de door jou aangehaalde topics
Maar ik vroeg het omdat het nu toch al ter sprake kwam
Verwijderd
'kayOp dinsdag 27 november 2001 16:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
you got me
Maar ik vroeg het omdat het nu toch al ter sprake kwam
Evengoed weet ik geen antwoord op de vraag...
Weet je wel in welk topic het antwoord wel staat?Op dinsdag 27 november 2001 16:09 schreef deMatthijs het volgende:
[..]
'kay
Evengoed weet ik geen antwoord op de vraag...
Maar was het nou de bedoeling dat er een Nederlandse poster in het spel zit of hebben die Amerikanen dit voor Duits aangezien?
RTCW is wel een zeeeer vet spel!
Whatever.
De enige die ik kan vinden staat "Nederlanders" i.p.v. Soldat:Op dinsdag 27 november 2001 18:39 schreef Ener-G het volgende:
in dat geschiedenisboek meende ik toch echt 'soldaat' ipv soldat te zien staan
http://www.koppenol.nu/vooruweer.htm
Waar niet zou ik zeggen? Volgens mij hangt ie al in het allereerste level.Op dinsdag 27 november 2001 23:28 schreef TP70 aka Georgio het volgende:
Welk level, waar enzo?
Er hangt ergens anders ook nog een scandinavische poster ofzo trouwens
Nja, we leven in een klimaat waar mensen worden aangeklaagd om nix... Reclame Code Commissie... Om maar een zielig voorbeeld te noemen. Als ID zijnde had ik het ook gedaan. Om me in te dekken voor wereldverbeteraars. Ik kanme van Wolf3D herinneren dat een vriend van mij het niet mocht spelen vanwege alle hakenkruizen...Op dinsdag 27 november 2001 20:55 schreef Pred het volgende:
Sneu dat ze die SS-tekens weghalen.
Ik bedoel maar.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Denk het ook. Amerikanen denken ook dat Kopenhagen onze hoofdstad is. Of nee, dat is veranderd de laatste jaren. Nu komen ze hier allemaal heen voor de hasj.Op dinsdag 27 november 2001 17:30 schreef devv05 het volgende:
Volgens mij dachten ze gewoon dat het duits was
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Ik heb volgens mij net nog wel een krantje zien liggen met het logo van de SS dus wat dat betreft weinig consequent lijkt me. En sja, hakenkruizen in commercials zullen het slecht doen. Wat dat betreft slechte vergelijking hoorOp dinsdag 27 november 2001 23:52 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
Nja, we leven in een klimaat waar mensen worden aangeklaagd om nix... Reclame Code Commissie... Om maar een zielig voorbeeld te noemen. Als ID zijnde had ik het ook gedaan. Om me in te dekken voor wereldverbeteraars. Ik kanme van Wolf3D herinneren dat een vriend van mij het niet mocht spelen vanwege alle hakenkruizen...
Ik bedoel maar.
maar toch..ik vind dat als je zo'n spel een beetje werkelijkheid wil geven dat je alles dan toch origineel moet houden, en geen dingen gaan lopen veranderen.Op woensdag 28 november 2001 00:21 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij net nog wel een krantje zien liggen met het logo van de SS dus wat dat betreft weinig consequent lijkt me. En sja, hakenkruizen in commercials zullen het slecht doen. Wat dat betreft slechte vergelijking hoor
Het hele spel staat toch al in dat teken dus waarom nou net zo'nm poster veranderen terwijl de rest eigenlijk hetzelfde zegt.