ISDN ADSL centrale:06 blocken

Pagina: 1
Acties:

• ajslaghu
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-08 18:44
Weet iemand hoe je je centrale (waar ISDN en ADSL op zit) kan programmeren zodat niemand 06 nummers kan bellen, want de KPN eigert 06 nummers te blokkeren en wij hebben hier echt voor f1000,- mobile gepsrekken per 2 maand!!!

Als je het absurde aanneemt, kan je het tegenover gestelde bewijzen ??

Verwijderd

Deze dienst wordt niet aangeboden en is ook niet zelf in te stellen. Leg de schuld bij KPN neer is makkelijk, ik zou het dan bij me eigen zoeken en minder 06 nummers bellen!!!!!!

Maar je zou een kleine huiscentrale aan kunnen schaffen en daar je gewenste blokering in stellen.

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
[forum=19] >> [forum=4]

• ajslaghu
toezicht op telefoons is een beetje moeilijk in een pand waar per week zo'n 1000 mensen voorbij komen.

• ajslaghu
PS negotiator: ISDN is netwerk techniek geen telefonie!

(kun uw ANSI standaarden...)

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 19:19 schreef ajslaghu het volgende:
toezicht op telefoons is een beetje moeilijk in een pand waar per week zo'n 1000 mensen voorbij komen.
Dan biedt een simpele telefooncentrale toch uitkomst 2e keer.
Dan geef je een keer een bedrag uit( 800 piek ofzo) en je bent van de problemen af. Mischien ben ik iets te simpel....

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 19:20 schreef ajslaghu het volgende:
PS negotiator: ISDN is netwerk techniek geen telefonie!

(kun uw ANSI standaarden...)
uhhh jij hebt het over een faceliteit van de openbare centrale en niet van het netwerk dus Internet & Telefonie

• ajslaghu
telefonie over ISDN is eigenlijk een soort voice over "IP" :-)

ennuh programmeren van de centrale (3 aansluitingen voor telefonie ) kan ook via seriele kabel dus ik vroeg me af of daar dan leuke menutjes in zitten (zoals bij vpn/adsl routers)

ik weet dat het met een quatrovox wel kan maar dit is een ander type. (gewoon standaard centrale bij adsl-isdn pakket)

Pagina: 1