Als je het absurde aanneemt, kan je het tegenover gestelde bewijzen ??
Verwijderd
Deze dienst wordt niet aangeboden en is ook niet zelf in te stellen. Leg de schuld bij KPN neer is makkelijk, ik zou het dan bij me eigen zoeken en minder 06 nummers bellen!!!!!!
Maar je zou een kleine huiscentrale aan kunnen schaffen en daar je gewenste blokering in stellen.
Maar je zou een kleine huiscentrale aan kunnen schaffen en daar je gewenste blokering in stellen.
toezicht op telefoons is een beetje moeilijk in een pand waar per week zo'n 1000 mensen voorbij komen.
Verwijderd
Dan biedt een simpele telefooncentrale toch uitkomst 2e keer.Op dinsdag 27 november 2001 19:19 schreef ajslaghu het volgende:
toezicht op telefoons is een beetje moeilijk in een pand waar per week zo'n 1000 mensen voorbij komen.
Dan geef je een keer een bedrag uit( 800 piek ofzo) en je bent van de problemen af. Mischien ben ik iets te simpel....
telefonie over ISDN is eigenlijk een soort voice over "IP" :-)
ennuh programmeren van de centrale (3 aansluitingen voor telefonie ) kan ook via seriele kabel dus ik vroeg me af of daar dan leuke menutjes in zitten (zoals bij vpn/adsl routers)
ik weet dat het met een quatrovox wel kan maar dit is een ander type. (gewoon standaard centrale bij adsl-isdn pakket)
ennuh programmeren van de centrale (3 aansluitingen voor telefonie ) kan ook via seriele kabel dus ik vroeg me af of daar dan leuke menutjes in zitten (zoals bij vpn/adsl routers)
ik weet dat het met een quatrovox wel kan maar dit is een ander type. (gewoon standaard centrale bij adsl-isdn pakket)
Pagina: 1