Veel camera's zoals de minolta dimage 5 & 7, Canon G1 en G2 en div. modellen van Olympus hebben grote gebruikers "groepen" op internet, incl. fanpages , tips tweaks etc. Voor de fuji 4900 en 6900 ben ik die nog nouwelijks tegengekomen, en ik ben dus zoekende naar :
a)Alle gebruikers op GOT met een 4900 of 6900
b)Mensen die interesse hebben in het delen van tips, foto's ,ervaringen, tweaks, voor en nadelen van deze camera's
c)Mensen die eventueel op basis hiervan een pagina op internet willen zetten/bijhouden (Webspace is geen probleem) met informatie en links / etc over deze camera's.
Puntje C denk ik aan compatible lenzen , accesoires, prijzen .
Om zelf de aftrap te geven :
De FUJI NP-80 batterij is volledig identiek aan de volgende types : Kodak KLIC-3000, Ricoh DB-20, en Toshiba PDR-BT1
De Fuji's kosten zo'n fl.130,- en de Ricoh's een schappelijke fl.79 gulden . Een aardig prijsverschilletje dus..
a)Alle gebruikers op GOT met een 4900 of 6900
b)Mensen die interesse hebben in het delen van tips, foto's ,ervaringen, tweaks, voor en nadelen van deze camera's
c)Mensen die eventueel op basis hiervan een pagina op internet willen zetten/bijhouden (Webspace is geen probleem) met informatie en links / etc over deze camera's.
Puntje C denk ik aan compatible lenzen , accesoires, prijzen .
Om zelf de aftrap te geven :
De FUJI NP-80 batterij is volledig identiek aan de volgende types : Kodak KLIC-3000, Ricoh DB-20, en Toshiba PDR-BT1
De Fuji's kosten zo'n fl.130,- en de Ricoh's een schappelijke fl.79 gulden . Een aardig prijsverschilletje dus..