Toon posts:

[Outlook+Imap] Oude berichten blijven zichtbaar.

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
:'( Na een gigantische crash van Lotus notes zijn we hiero overgestap naar Imap. Naast het feit dat dus all m'n email vanaf 1/2000 in 1 map zijn gekomen hoop ik dat men een antwoord heeft op het volgenden: :)

Namelijk nadat ik wat puin heb geruimt door berichten te verplaatsen naar nieuwe mappen of ze simpleweg te verwijderen, maakt Outlook van office xp 'netjes' het verwijderde bericht -of de plek waar ie eerst had gestaan- grijs met een streepje erdoor heen. :?

Ik heb nu dus 1000+ oude mailtjes die nog steeds zichtbaar zijn en helemaal niet ter zake doen. Hoe kan ik outlook aan het verstand brengen dat ie die echt mag verwijderen of niet meer hoeft te laten zien? Binnen de instellingen kon niets hierover vinden. Het is gewoon irritant zo. :(

Verwijderd

Topicstarter
:) Beste Snailer,
Bovenaan in je toolbar staat een pulldown menutje.
Daarin staat standaard oa als je van imap gebruikt maakt,
"imap mappen". De truc is dat je hiervan maakt: "Hide messages marked for deletion". Of natuurlijk iets anders voor je keuze. Alle oude berichten verdwijnen door deze filterfunctie als sneeuw voor de zon. :D

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Kun je de truuc nog wat beter uitleggen?
Ik snap em niet helemaal..

• Birkoff
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-07-2025

Birkoff

Pim

Afbeeldingslocatie: http://www.acl.demon.nl/Untitled-1.gif
succes! :)

Mendix expert www.appronto.nl

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit topic is al ietswat oud :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.