Toon posts:

SB live nervous meld down

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He hoi hallo daar :7

Ik heb een SB live value kaart en nou gaat die klote kaart van mij een beetje moeilijk doen.
Als ik een gewoon cd tje afspeel in de puter dan loopt die puter vast.
Dat is echt een beetje kut kan ik weer opstarten enzo.

Als ik met mijn player van microsoft speel heb ik er geen last van. Bij andere spelers weer wel!!!!

ligt het nou aan de live ware of zo of aan de player??? ik weet het niet meer ik wil gewoon spelen!!!

Kan iemand mij helpen? :'(

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-08 19:27

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ligt niet aan je live, maar aan je pc.

Verwijderd

Topicstarter
Aan mijn PC? :o
En waar ligt dat dan aan ligt het aan mijn CD-rommer ofzo???
:?
Tell me more zou ik zo zeggen!!!

Groet

• dBA
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

dBA

Betere vraag, gebruik je ME of 98SE als os? Het wil namelijk wel gebeuren dat 'ie dan spontaan vastloopt met die kaart als je een audio-cd'tje in de cd-rom gooit. Mijn broer en ik hadden er beide last van. Ondertussen hebben we er ook beide geen last meer van, want XP >:) loste dit probleem op... Waar het dus aan ligt, zijn we nog niet achter, maar volgens mij heeft het iets te maken met de Via4in1 |:( en SB Live! combi.

Verwijderd

Topicstarter
Ik werk met een of andere variant van 98 weet niet welke.
Maar als dat het probleem is dan moet ik dat maar eens veranderen naar XP.
Maar het ligt dus niet aan mijn CD-rommer of mijn PC-tje???

Groet en thanx so far B-)

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Op dinsdag 27 november 2001 15:36 schreef TrazeAmazed het volgende:
He hoi hallo daar :7

Ik heb een SB live value kaart en nou gaat die klote kaart van mij een beetje moeilijk doen.
Als ik een gewoon cd tje afspeel in de puter dan loopt die puter vast.
Dat is echt een beetje kut kan ik weer opstarten enzo.

Als ik met mijn player van microsoft speel heb ik er geen last van. Bij andere spelers weer wel!!!!

ligt het nou aan de live ware of zo of aan de player??? ik weet het niet meer ik wil gewoon spelen!!!

Kan iemand mij helpen? :'(
Waarschijnlijk is je cdrom rot. Als je een cdtje probeert te lezen waar wat krassen opzitten, dan zal de speler blijven proberen om dat punt te lezen. Met als gevolg dat de cdrom je IDE bus bezet houdt en dan lijkt het alsof je pc hangt.

Het is trouwens "melt down" en in dit geval "nervous break-down" ;)

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

Topicstarter
Ja mijn PC heeft mischien een melt down ik krijg een nervous break down het is maar net hoe je het bekijkt.

Dus de tip is nu weer een nieuwe CD-rommer er in te rammen en dan wel gewoon naar muziek kunnen luisteren?

Het debiele is dat als ik dus MP3 van een rommer lees dan kan hij het wel en als ik gewoon WAV jes luister dan loopt dat godergete klote ding dus vast.

Trouwens hij houdt mijn IDE poort bzet en dan lijkt het als of ik vast sta......

Lijkt :o

Dat impliceert dat dat niet zo is.......

Wat doe ik er dan mee kan ik dan voorkomen dat ik opnieuw moet opstarten????

>:)
Pagina: 1