Algoritmes, maar dan supersnel uitgevoerd, dat is zeg maar mijn ding
In mijn adresboek staan alle e-mail adressen van mun vrienden en je hebt de knoppen CTRL+C en CTRL+V en dan is een mailtje veel sneller, beter en met archief verstuurt naar je vrienden zonder dat je zelf de e-mail adressen ergens in moet typen.
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
Ja, en lekker alle plaatjes opslaan enzo...das ook zo lekker makkelijkOp dinsdag 27 november 2001 16:50 schreef MRic3 het volgende:
Onzin knoppen vind ik dat.
In mijn adresboek staan alle e-mail adressen van mun vrienden en je hebt de knoppen CTRL+C en CTRL+V en dan is een mailtje veel sneller, beter en met archief verstuurt naar je vrienden zonder dat je zelf de e-mail adressen ergens in moet typen.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Plaatjes opslaan!!!!.. ik heb het over een link doorsturen niet plaatjes of gehele pagina's....Op dinsdag 27 november 2001 17:30 schreef JT het volgende:
[..]
Ja, en lekker alle plaatjes opslaan enzo...das ook zo lekker makkelijk
Ow, ok, maar dan moet je weer Outlook ofzo opstarten, 'nieuw bericht' aanklikken, ctrl+v en ctrl+v en das veel meer moeite dan die button klikken.Op dinsdag 27 november 2001 17:33 schreef MRic3 het volgende:
[..]
Plaatjes opslaan!!!!.. ik heb het over een link doorsturen niet plaatjes of gehele pagina's....
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
een gemiddeld e-mail adres heeft 15 (???) tekens, je wilt het naar 2 vrienden sturen dus 30 klikken als je de e-mail adressen uit je kop weet...
mijn methode incl opstarten 10 kliks...
Achja, het is maar wat je makkelijker vind....
kwestie van voorkeur zullen we het daarop houden?
NEE !!!! BUTTON HEERSCHTOp dinsdag 27 november 2001 19:52 schreef MRic3 het volgende:
Nou gaan we even miereneuken...
een gemiddeld e-mail adres heeft 15 (???) tekens, je wilt het naar 2 vrienden sturen dus 30 klikken als je de e-mail adressen uit je kop weet...
mijn methode incl opstarten 10 kliks...
Achja, het is maar wat je makkelijker vind....
kwestie van voorkeur zullen we het daarop houden?
Ecodan warmtepomp
1e jaar VWO ofzo... 13-15 jaar oud dan had ik zo'n reactie kunne verw88Op dinsdag 27 november 2001 20:01 schreef JT het volgende:
[..]
NEE !!!! BUTTON HEERSCHT![]()