Weer een 60hz prob... maar dan anders.

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views sinds 30-01-2008

• lak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-01-2022
Hey peoples. Ik heb een Belinea 10 30 40 met een (ja ik weet het moet vervangen worden) TNT2 ultra kaartje. Onder win2k en winXP heb ik standaard het 60hz probleem onder games. Ik heb de nvidia refresh rate fix gedownload en dan kan ik idd de zooi aanpassen zodat ik weer naar een gezond 85hz beeld zit te kijken.

Nu mijn volgende probleem:
Zo gauw als ik 1x mijn tvout ga gebruiken en daarna weer terugkeer naar analoge monitor, gooit ie alles (behalve desktop) weer terug naar 60hz. Dat heeft natuurlijk iets te maken met het feit dat een tv maar 60hz kan gebruiken... Als ik vervolgens de nvidia refreshrate fix weer opstart krijg ik het volgens:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/r.jansen7/refresh.gif

Opeens 'vindt' hij geen supported devices meer... en zoals je kunt zien is de next button grayed out... Opnieuw installen van de refreshrate fix of de nvidia drivers (gebruik 21.83) helpt ook niet... Iemand een oplossing??

SysSpec

• lak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-01-2022
Omdat er zo denderen veel reacties kwam :D heb ik zelf maar gezocht naar een oplossing... en die is er!!

TV Tool is echt goed!! Hij werkt apart van de rest v/d instellingen en dus geen problemen met 60 hz blaat. Je kan ook zowaar je hele tv oppervlak gebruiken en nog veeeeeeel meer!!! Dit moet echt duidelijk in het TV-Out FAQ!!!

SysSpec

Verwijderd

Altijd eerst zelf naar een oplossing zoeken en dan je vraag op GoT posten volgende keer :)

Dit topic is gesloten.