Toon posts:

'oude' prijzen uit pricewatch weglaten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zou het niet beter zijn als toegevoegde prijzen na bijvoorbeeld één maand (automatisch) weggehaald worden?
Of dat de winkels dan onderaan de lijst geplaatst worden zonder prijsvermelding?

Nu staan er, bijvoorbeeld bij Geheugen, winkels bovenaan met lage prijzen van twee (!) maanden geleden. De prijsverhoging van de afgelopen weken is niet zichtbaar in de prijzen of in de grafiek.

Dus na één maand zakt de winkel naar onderen in de lijst -zonder prijsopgave. Als iemand dan de prijs actualiseert komt de winkel weer op de juiste plaats in de lijst.

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Dat lijkt mij een heel strak plan. Ik gebruik de pricewatch niet eens veel, maar het lijkt wel alsof de helft van de winkels het gezochte artikel opeens niet meer hebben, of met een andere prijs.

Siditamentis astuentis pactum.

Verwijderd

Hmm op zich geen slecht plan, maar voor de winkeliers is het natuurlijk wel veel werk om maandelijks al die prijzen bij te werken, of zie ik dat verkeerd ?

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:03

4POX

Everybody is wired

Vaak werken de winkeliers de prijzen niet bij. Maar doen het de bezoekers van t.net.. Ik werk ook af en toe wel eens een prijs bij als ik zie dat die niet klopt.. Maar het is mijn hobby niet

AKA Rinkel weblog

• MadBear
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:46
Hmmzz... een maand is een beetje kort.. misschien voor geheugen en processoren niet, maar van andere catogorieen zou dan weinig overblijven.. maar ik geef toe dat er veel oude prijzen in de PriceWatch staan.. ik werk me d'r af en toe de pleures aan, maar ja 24000 prijzen is natuurlijk niet nix..

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-03 11:46

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Er gaan binnenkort wat dingen in de pricewatch veranderen waarbij de prijzen opgeschoond zullen worden.

Verwijderd

Topicstarter
Een sterk voorbeeld:

http://www.tweakers.net/pricewatch/13694

Bovenaan staat een entry van drie maanden geleden van een firma die nu geeneens SDRAM kan leveren!

http://www.izypc.nl/shop/SDRAM_PC133.html

Dus na een maand winkels automatisch onderaan de lijst zetten zonder prijsvermelding! :)

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:49
Heb die prijs iig maar weggehaald.
Pagina: 1