Toon posts:

Topic over geheugenvraag direct gesloten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag lieve adjes :)

Aangezien ik haast nergens meer 512 meg ddr geheugen kon vinden, heb ik hierover een topic geplaatst.

Binnen 11 minuten was m'n topic echter alweer gesloten met als argument dat ik zelf maar even creatief moest zoeken.
De betreffende mod heb ik hierover gemaild met uitleg en de melding dat hij maar moest zien wat hij met mijn mailtje deed. Vervolgens heb ik (naar mijn idee behoorlijk uitgebreid) gezocht op 't net naar 512 mb ddr dimmetjes, maar deze zijn in NL blijkbaar ECHT nauwelijks meer te koop.
En een verwijzing naar de pricewatch helpt ook niet, want de winkels die daar genoemd staan
hebben die 512 niet meer in het assortiment
OF ze verkopen merkloos geheugen
OF rekenen torenhoge prijzen :'(

Mijn verzoek is dus ook of mijn topic weer open kan, omdat dit mijns inziens toch 'n vrij serieuze zaak is :)

edit:

Ik heb trouwens van de betreffende mod niks meer gehoord, mogelijk omdat ik erbij gezegd had dat ik 't niet zo erg vond dat 'ie dicht was, maar die mening is ondertussen dus veranderd :P

Verwijderd

Als je eens de search gebruikt dan ken je binnen de kortste keren de pricewatch van T.Net

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:12

Exirion

Gadgetfetisjist

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
hehe.. mja thanks.. i know, ik kom er haast dagelijks..
het punt is dus dat die zaken die daar staan het gewoon niet meer verkopen
dus ik wilde gewoon graag weten of iemand bv. afgelopen week nog ergens zulk geheugen heeft weten te bemachtigen :)

Verwijderd

Maar -=] T_E_O [=- heeft wel een beetje gelijk, er komt steeds meer op webwinkels en in de pricewatch te staan wat winkels helemaal niet kunnen leveren, dat is echt klote, zie je ergens op de site iets staan wat je wilt hebben en moeten ze het eerst nog binnen krijgen, wat dus pas na 2 maanden gebeurt en je niet van te voren willen vertellen...

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:12

Exirion

Gadgetfetisjist

Weet je wat, ik zet die topic wel weer open en verwijs naar deze LA topic zodat mensen 'm niet in SU zetten ofzo :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
hehe.. superb :) thanks... misschien krijg ik die gig ram toch nog voor elkaar >:)

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-11 08:54

MRic3

Of praat ik weer poep?

en over die pricewatch zag ik ook iets voorbij flitsen dat met een vraag of de oude artikelen (wat is oud) er niet automatisch weggehaald konden worden... fff zoeken welke draad dat was, ben zelf ook weer benieuwd...

ondertussen gevonden (was het vergeten en kwam um toch weer tegen)

[topic=333326/1/35]

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Pagina: 1