Dat weet ik nog niet. Maar buffy mag er best wezen. Ik vind Charisma CarpenterOp donderdag 06 december 2001 10:16 schreef Species_8472 het volgende:
[..]
Hmmmmm ga je in Sunnydale wonen bij Buffy
Taal fouten inbegrepen ;)
Dat weet ik nog niet. Maar buffy mag er best wezen. Ik vind Charisma CarpenterOp donderdag 06 december 2001 10:16 schreef Species_8472 het volgende:
[..]
Hmmmmm ga je in Sunnydale wonen bij Buffy
Verwijderd
De belgische tweakers pricewatch: http://www.tweakers.be/pricewatch/22071 maar er staan geen leveranciers in (wanneer je in de ned pricewatsch bent dan staan er helemaal boven 2 vlaggetjesOp donderdag 06 december 2001 11:08 schreef Klaas_Baas het volgende:
Maar weet iemand een pricewatch belgie en duitsland.
Als het verschil inderdaad oploopt tot ongeveer 150,-
dan rij ik net zo lief ff naar belgie of duitsland.
Kost me nauwlijks iets met de auto.
Verwijderd
Maar dat komt denk ik alleen omdat ze door de voorraad heen waren.Op donderdag 06 december 2001 12:23 schreef Klaas_Baas het volgende:
Ja ik heb ff gekeken op germania sites.
Die snogard.de zit in Koln, en is dus ook nog best ver weg.
En heeft de KR7a ook nog niet.
Ik heb het idee, dat alle shops in EU die zeggen dat ze hem
hebben, hem gewoon nog niet hebben.PUNT.
Dus nog maar ff wachten, en anders de Soyo bestellen.
Hmm dat duurt ook wel ff heb ik albegrepen
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ja, alleen jammer dat je het niet merkt in de snelheid doordat het geheugen minder snel loopt.. Maar het is wel ziek! Dat welOp vrijdag 07 december 2001 03:07 schreef eXhale het volgende:
de Epox 8KHA+ word wel erg leuk..
http://www.tweakers.net/nieuws/19504
Verwijderd
Ja, maar zouden ze hem ook werkelijk hebben?Op vrijdag 07 december 2001 15:20 schreef Yoda het volgende:
EINDELIJK
bij een normale winkel
alleen het prijs verschil tussen de raid en de non-raid vind ik wel vrij groot,...
RAID http://www.funprice.nl/art_details.html?artid=1696
NON-RAID http://www.funprice.nl/art_details.html?artid=1695
kheb net gemaild met de vraag of ze hem daadwerkelijk hebben, en zojah of ze er dan eentje voor me 'vast willen houden' want dan ga ik hem morgen ochtend ff halen!!!Op vrijdag 07 december 2001 15:25 schreef Fewture het volgende:
[..]
Ja, maar zouden ze hem ook werkelijk hebben?
vind ik ook,....niet dat ik het geld niet heb maar ik vind het gewoon te veel voor een moederbord,...Op vrijdag 07 december 2001 15:32 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
Toch 130 piek extra voor de raid, dat is best veel nog toch
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| Geachte heer, Deze komen als het goed is maandag binnen op het hoofdkantoor in Groningen, als alles goed is komen deze dan dinsdag binnen in ons filiaal in Arnhem Met vriendelijke groet, Funprice Computers Arnhem Mario Alberts www.funprice.nl arnhem@funprice.nl Tel. Call Center: 050-3186161 Fax. Call Center: 050-3186166 Fax. Funprice Arnhem: 026-3510516 |
Verwijderd
Verwijderd
Dat heb ik dus ook! Het is echt heeeeel verleidelijk om een ander mobo te kopen. Er ligt hier een XP 1600+ stoffig te wordenOp vrijdag 07 december 2001 15:38 schreef Yoda het volgende:
[..]
en ik ga nu niet meer zitten wachten totdat ie goedkoper wordt, want de rest heb ik allemaal al liggen om hem te bouwen,...
Als funprice ze echt maandag op het hoofdkantoor heeft is het niet zo gek dat ze het nu al op de site zetten,....je besteld vandaag,...je order wordt verwerkt,...en dan kan die toch pas maandag opgestuurd worden.Op vrijdag 07 december 2001 16:01 schreef Klaas_Baas het volgende:
Humor ja
En maar zeggen dat ze het hebben, ten minste op hun web page.
Ja aandacht trekken, en dan net een 10,- goedkoper dan de
andere die hem ook niet heeft.
Pfuu ik kijk wel weer na de kerst.
Dus eigenlijk januari.
Ik kan ook wachten hoor !!!
Op vrijdag 07 december 2001 16:29 schreef alvv het volgende:
ik vind dat abit dus belachelijk duur, maar dat komt niet door abit of zo, komt gewoon doordat er zoveel vraag naar is, dus winkels ( hier in nederland dan, want in america kost die maar 400 gulden of zo uitgerekend, scheelt MAAR 200 gulden met nederland maar hoor) hebben kans om je te naaien met zon hoge prijs. ALs ze de kans hebben dan doen ze het ook.
Als Epox een bord met raid had dan had ik al lang voor de epox gegaan. zo geweldig is die abit bord ook weer niet.
Verwijderd
Hey, dat mailtje heb ik je net toegestuurdOp vrijdag 07 december 2001 15:38 schreef Yoda het volgende:
[..]
vind ik ook,....niet dat ik het geld niet heb maar ik vind het gewoon te veel voor een moederbord,...
en ik ga nu niet meer zitten wachten totdat ie goedkoper wordt, want de rest heb ik allemaal al liggen om hem te bouwen,...
btw mailtje terug van funprice
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 Geachte heer, Deze komen als het goed is maandag binnen op het hoofdkantoor in Groningen, als alles goed is komen deze dan dinsdag binnen in ons filiaal in Arnhem Met vriendelijke groet, Funprice Computers Arnhem Mario Alberts www.funprice.nl arnhem@funprice.nl Tel. Call Center: 050-3186161 Fax. Call Center: 050-3186166 Fax. Funprice Arnhem: 026-3510516
En nu staan er toch een aantal worden in dat mailtje die me niet bevallen nl. ALS HET GOED IS
Abit heeft gewoon een naam, abit is gewoon stabiel en abit is gewoon snel,...en daar betaal je ook wat meer voor,...Op vrijdag 07 december 2001 16:29 schreef alvv het volgende:
ik vind dat abit dus belachelijk duur, maar dat komt niet door abit of zo, komt gewoon doordat er zoveel vraag naar is, dus winkels hebben kans om je te naaien met zon hoge prijs. ALs ze kan hebben dan doen ze het ook.
Als Epox een bord met raid had dan had ik al lang voor de epox gegaan. zo geweldig is die abit bord ook weer niet.
Verwijderd
Kijk dit is handig! Als ik em nu bestel..wanneer kan jij em dan opsturen? Of nog beter: Als ik hem nu bestel, heb ik em dan woensdag?Op vrijdag 07 december 2001 16:36 schreef TweakGuy het volgende:
[..]
Hey, dat mailtje heb ik je net toegestuurd
Funprice is watching you
Verwijderd
Op vrijdag 07 december 2001 18:14 schreef TweakGuy het volgende:
Ik stuur helemaal niks op
Kom em maar ophalen in filiaal Arnhem tegen die tijd
Waarom geen Epox? DaBit, de grootste overclocker van dit forum heeft een Epox, en het 'wereldrecord' 3Dmark2001 is ook met een Epox gehaald... Ik wil om deze redenen wel een Epox, want hij is volgens mij net zo snel en stabiel als een Abit, maar dan véél goedkoper...Op vrijdag 07 december 2001 16:36 schreef Yoda het volgende:
[..]
Abit heeft gewoon een naam, abit is gewoon stabiel en abit is gewoon snel,...en daar betaal je ook wat meer voor,...
en ik zou toch echt geen epox bord willen hebben,..
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Verwijderd
Toc wel besteld bij Funprice heOp zaterdag 08 december 2001 15:46 schreef Fewture het volgende:
Ik heb em toch maar besteld...de Abit. Mij benieuwen wanneer ik em heb. Natuurlijk wordt hij straks veel goedkoper, maar ja..gewoon een paar weken niet in de pricewatch kijken.
Nou mn XP nog unlcken. Fok! wat zijn die L1 bruggen klein. Mag wel onder de microscoop man!
Mr funprice-verkoper alias tweakguy --> al meer bekend over het feit of ik um morgen kan komen halen?Op zondag 09 december 2001 11:19 schreef TweakGuy het volgende:
[..]
Toc wel besteld bij Funprice he
Verwijderd
Verwijderd
hey alvvvvv, wil je klappen???Op maandag 10 december 2001 15:52 schreef alvv het volgende:
FunPrice???
Fun my ass, dont have fun with that price.
en da's dus mooi KUT!Op maandag 10 december 2001 19:48 schreef TweakGuy het volgende:
[..]
Funprice zal ze morgen niet hebben, ons hoofdkantoor heeft ze helaas nog niet binnen
heheheOp maandag 10 december 2001 18:25 schreef Tequila4alvin het volgende:
[..]
hey alvvvvv, wil je klappen???
Verwijderd
Helaas.. SWW. Funprice is helaas niet "Keihard de goedkoopste". Vrijwel nooit eigenlijk.. No offence btw. Morgen heb ik emOp zondag 09 december 2001 11:19 schreef TweakGuy het volgende:
[..]
Toc wel besteld bij Funprice he
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Is not nice of FunpriceFunprice zal ze morgen niet hebben, ons hoofdkantoor heeft ze helaas nog niet binnen
Verwijderd
Hey ze zijn er dus! Jippie!Op dinsdag 11 december 2001 16:04 schreef Fewture het volgende:
Shit man! Vandaag zijn ze geweest en ik heb em net misgelopen!! Kan ik morgen naar het postkantoor
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Verwijderd
Jep! Hijs binnen! Alpha komt vanmiddag (hoop ik).Op dinsdag 11 december 2001 19:28 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
[..]
Hey ze zijn er dus! Jippie!
Verwijderd
Watvoor proc/vga/score? Kom op met die info!Op woensdag 12 december 2001 08:54 schreef alvv het volgende:
Ik heb zelf gister ook eentje kunnen bemachtigen, hier in eindhoven trouwens, bij trendtek. Ze hebben maar 2 exemplaren.
Bij mij deed alles ook gelijk, ik was dus gelijk aan het overklokken. Hij boot op 166 misschien wel meer maar ik heb het nog niet geprobeerd.
Maar op deze snelheid is hij niet stabiel en ik weet zelf nog niet wat de stabiele FSB is.
Ik heb het met 2 reepjes crucial getest, dat blijkt niet goed te zijn voor de stabiliteit op hoge FSB. Ik heb vanmorgen heel snel een reep eruit gehaald om te testen. Ik kon alles op MAX zetten (160 FSB) en kan gewoon 3dmark runnen( dat kon ik niet met 2 reepjes geheugen. Het ligt hoogst waarschijnlijk dus aan mijn geheugen, maar goed ik heb nog niet genoeg tijd om alles te kunnen testen.
laat later wel wat meer weten als ik alles heb getest.
Verwijderd
Verwijderd
Hij draait hier al! Super stabiel op 1523Mhz (XP1600+) en mn alpha is nog niets eens binnen. Zit nu een TaiSol koelertje op. Proc wordt 49 C. Maar goed, dat zal wel beter worden met mn alpha.Op woensdag 12 december 2001 12:40 schreef Yoda het volgende:
Oké! Ik heb ook zekerheid,....
Funprice Arnhem heeft ze morgen (donderdag) op voorraad.
Alleen ben ik tot zaterdag niet in de gelegenheid om hem op te halen
maar goed,...zaterdag kan het feest beginnen
Mijn nieuwe systeempje zal zaterdag het levenslicht gaan zienOp woensdag 12 december 2001 21:27 schreef Fewture het volgende:
[..]
Hij draait hier al! Super stabiel op 1523Mhz (XP1600+) en mn alpha is nog niets eens binnen. Zit nu een TaiSol koelertje op. Proc wordt 49 C. Maar goed, dat zal wel beter worden met mn alpha.

Verwijderd
Nou hier komt ie dan.Watvoor proc/vga/score? Kom op met die info!
Was dat toevallig PCI 5? (De een-na onderste)Op donderdag 13 december 2001 09:06 schreef Fewture het volgende:
Ondertussen heb ik em op 1631 draaien. 155 FSB. Best netjes vind ik zelf. Verder wil hij alleen niet. Zal wel aan het geheugen liggen. Is gewoon no name geheugen namelijk.
Tijdens de installatie had ik mn SBLive in een pci slot zitten waar hij het helemaal niet deed. Hij herkende hem zelfs nietAnder slot en klaar, maar wel vaag.. Wat een speelgoed zeg zo'n bordje.. De snelheid is echt mega vergeleken met mijn P3B-F
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Verwijderd
ARRRRGHHHHH DIE WBKOp donderdag 13 december 2001 08:57 schreef Yoda het volgende:
[..]
Mijn nieuwe systeempje zal zaterdag het levenslicht gaan zien
Abit KR7A (zonder raid)
Leadtek GF3 ti200 (zit nu in mijn oude comp.)
Athlon XP 1700+
Globalwin wbk68
[afbeelding]
en dan ga ik over van mijn good old Abit BP6 dual 433 naar deze nieuwe --> werd wel tijd vond ik
Verwijderd
Hmm, ik zou het niet meer weten eigenlijk. Ik was zo geil op het laten werken van het systeem dat ik die kaart gepakt heb en hem gewoon ergens anders in gedauwd hebOp donderdag 13 december 2001 15:43 schreef ijdod het volgende:
[..]
Was dat toevallig PCI 5? (De een-na onderste)
Daar had ik met m'n Audigy ook problemen, dat slot wordt gedeelt met de RAID controller. Verhuizen van de kaart loste dat probleem op.