[PHP] XML -> Bibit

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• N3vS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 09:31
Hoi,

Ik ben bezig met wat uitzoeken omtrent online betalen via Bibit.

heeft iemand iets meer kennis over PHP met Bibit? Keer meegewerkt of zelf gebouwd?

Bibit wilt een xml document aangeleverd krijgen mde informatie, nu kan ik met PHP een xml document maken, maar hoe krijg ik heb naar bibit toe? Hun adres waar het xml bestand naar toe moet luid zoiets als http(s)://secure.bibit.nl:443/

Als jullie het niet snappen, dan moet je maar ff vragen, Hopelijk kunnen jullie mij helpen,

Groetjes,
Sven

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

Op dinsdag 27 november 2001 13:43 schreef N3vS het volgende:
Hoi,

(...)

Groetjes,
Sven

hoi. groetjes. aangenaam drm. laatste keer. ;)

uit de FAQ (is de moeite van het lezen waard!!!)
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).
</offtopic>
Ik ben bezig met wat uitzoeken omtrent online betalen via Bibit.

heeft iemand iets meer kennis over PHP met Bibit? Keer meegewerkt of zelf gebouwd?

Bibit wilt een xml document aangeleverd krijgen mde informatie, nu kan ik met PHP een xml document maken, maar hoe krijg ik heb naar bibit toe? Hun adres waar het xml bestand naar toe moet luid zoiets als http(s)://secure.bibit.nl:443/

Als jullie het niet snappen, dan moet je maar ff vragen, Hopelijk kunnen jullie mij helpen,
Ik neem aan dat dat via een HTTP post gaat. Is er niet gewoon documentatie over te vinden?

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

Ik heb er hier wat meer info over gepost:

[php] bibit payment system

:)

"You're only as good, as what you did last week."

• N3vS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 09:31
Hartelijk bedankt voor de link, ik was even vergeten om te zoeken.. mijn excuses.. iig bedankt voor de reacties, ik denk dat ik zo wel een stuk verder kom..