Toon posts:

Amiga spellen

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
--------------------------------------------------------------------------------
Op donderdag 03 mei 2001 18:20 schreef Nephilin het volgende:
* Nephilin kan zich nog vaag een paar A2000 spellen herinneren, maar weet niet meer hoe die heetten...
1). Je was een of ander stuk fruit (?) met een zonnebril, en je moest pijpleiding-netwerken beschilderen .

2). Een Raptor-achtige titel, waarin je een helicopter bestuurde en alles van boven af aan gort moest knallen.

3). Een racespel waarin je a la NFS3:HP in een politiebak (?) achter een badguy aan moest raggen, en hem busten voordat -ie te ver weg kon komen.

2= Dessert/Jungle-Stike? of Apocalypse now?

Superfrog was ook erg gaaf trouwens.
Ik had Amiga 500+, Doetut nog steeds!*D
©Amiga Rules!!!

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:23

Kettrick

Rantmeister!

:?

• Stuff
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-06-2010

Stuff

*ploink*

1. Not a clue

2. Ik weet precies welke je bedoelt maar ben de naam kwijt. Heel kewl spel. Ik speelde die heel vaak in de arcade.

3. it's met HQ.. damn, wat was het ook alweer? Ik heb dat spel zoooo vaak gedaan.. CHASE HQ!!! : )

http://www.vado.org -- Videogames are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world. -MegaTokyo

Verwijderd

AMIGA spellen? A-M-I-G-A, maar iets zegt me dat je dat niet bedoelde. ;)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:07
1 geen idee
2 iets met ...strike ofzowiets
3 Chase HQ (heb ik zelfs nog op de gameboy gehad :+ )

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

-->SP

• lolo_konijn
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:22

lolo_konijn

huppel de huppel

Laat het me weten als je die eerste hebt: lijkt me erg cool

MSI K8N Neo, A64 3000+, 1024 400, 20 GB maxtor, 160 GB hitachi, radeon 9800, dvd brander, tv kaart, geluidskaart

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 13:42 schreef Lourens77 het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------
Op donderdag 03 mei 2001 18:20 schreef Nephilin het volgende:

2). Een Raptor-achtige titel, waarin je een helicopter bestuurde en alles van boven af aan gort moest knallen.
Desert Strike zou kunnen, maar dat is niet echt van bovenaf en je moest niet alles aan gort knallen.
Seek & Destroy misschien anders? :)

/me wilt ook nog steeds een echte Amiga. Een emulator geeft niet het echte gevoel :)

• Stuff

Stuff

*ploink*

Dat helicopter was geen Desert/Jungle of whatever-Strike.

THUNDER BLADE!!!! : ) Dat was hem.. Veeet spel. : )

Dus

1) Cool Spot ?
2) Thunder Blade
3) Chase HQ

correct?

Ik weet niet veel, maar mijn games ken ik. :)

http://www.vado.org -- Videogames are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world. -MegaTokyo

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:09
1 geen id

2 zou misschien ook SWIV kunnen zijn??
daar kun je ook nog jeepje zijn maar ook helicopter en da's echt helemaal van bovenaf
kweet niet zeker of ie swiv heet kan ook super swiv zijn ofzo... is iig het vervolg op silkworm (ook hendig vet spelletje :)

3 is chase HQ zoals al eerder gezegd

• Stuff

Stuff

*ploink*

Nu je het zegt, SWIV was inderdaad ook zo'n soort spel. Het leuke van SWIV was dat je hem met 2 players kon spelen.. eentje als helicopter en eentje als jeep.

Wellicht heeft de Topic Starter nog wat input? : )

Pagina: 1