Toon posts:

[wine] en UnrealEd2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi all!

Ik ben al enkele dagen heel hardnekkig bezig om unrealed te draaien onder wine - en unrealed en wine zijn dat al enkele dagen nog hardnekkiger aan het weigeren.

UnrealEd wil ondertussen al draaien, alleen faalt wine nu. (denk ik) - Ik krijg de volgende melding van wine (in een GUI)
code:
1
2
Assertion failed: !WindowCreate->hWnd
in \inc\Windows.h

(Dit komt volgens mij door de gedockte viewports...)

nou vin ik het best heel schattig dat ze asserten op het niet cre-eren van een window in een file die niet bestaat (ik heb find gerund, en echt geen inc/Windows.h of inc\Windows.h te vinden), maar dat zal allemaal wel.

De vraag is eerder, heeft een van jullie deze melding wel eens eerder voorbij zien komen en hoe hebben jullie hem gefixed, of niet...

Ik kan op WineHQ niks vinden over assertions - Ik moet voor de volledigheid even vermelden dat mijn wine-build net geen jaar oud is.

Any suggestions...?

Verwijderd

Topicstarter
niemand? :'(

• ElemenTAL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-07-2025

ElemenTAL

Tweaking the elements

Als je wine build nog net geen jaar oud is zou ik eerst is de laatste wine build er op zetten. Er is het laatste jaar aardig wat aangesleuteld.

Nuff Said

Verwijderd

bedoel je unreal 2 :?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 27 november 2001 16:13 schreef bopitje het volgende:
bedoel je unreal 2 :?
Nee - UnrealEd(itor)2

daarmee make men levels, maps, etc.

Verwijderd

Topicstarter
OK - ik heb nu een bak met wines gedownload, en de laatste (die van 03-10-2001) - compileert en runt zonder fouten en die gebruik ik nu, en oh boy wine is inderdaad behoorlijk versleuteld.

De foutmelding krijg ik alleen nog steeds, maar na nog meer straces en greps ben ik erachter gekomen dat het niet aan wine ligt maar aan een van de DLL's van UnrealTournament. (Windows.dll) - Onder windows draait de boel goed, maar onder wine niet - heeft iemand een idee hoe ik dit varkentje kan gaan wassen?

Anders gezegd, heeft iemand een idee om er achter te komen welke native (of juist niet) windows DLL's ik nog meer nodig ga hebben om de boel aan de praat te houden (denk aan directX ofzow) en hoe ik wine ga vertellen dat ie die dingen moet gebruiken...

TIA!

• edm
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-10-2024

edm

Ik kan je helaas niet verder helpen, maarrr als je het aan de praat krijgt kun je het dan posten + uitleg hoe je het aan het werk heb gekregen... Ben namelijk zeer geinteresseerd :).

Verwijderd

Topicstarter
Dat zal ik zeker doen, want je bent niet de enige - geloof me ...
Pagina: 1