Domeinnaam zonder hosting

Pagina: 1
Acties:

• mol99
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 18:36
Ik wil graag een domeinnaam registreren met de extentie .to
Deze domeinnaam moet geredirect worden naar mijn eigen netwerkje thuis.
Ik wil graag subdomeinen aan kunnen maken.
Ik moet veel emailadressen kunnen aanmaken (liefste onbeperkt) en deze forwareden naar bestaande email adressen die al in mijn bezit zijn.
Een bsmtp server die alle overige mail doorstuurt naar 1 adres zou ook makkelijk zijn.

Kan ik dan het best ergens een pakket nemen of appart het domein registreren en een apparte DNS server nemen.
Het liefst allemaal goedkoop maar niet gratis, daar heb ik weinig vertrouwen in.
Iets als http://www.directnic.com lijkt me wel wat maar die bieden geen .to aan
.com .org .net .nu .nl zijn al bezet en .tv vind ik te duur.

Als ik het domein dan heb laten doorverwijzen, is het dan mogelijk om op mijn netwerk een domain controller te installeren met dat domein. Misschien dat ik hier in de toekomst wat mee wil spelen.

Verwijderd

je kunt of een klein pakket ergens nemen met deze dingen, en vervolgens forwarden dmv de header aan te passen of dmv een frame ofzo, het nadeel is dat het ietsje minder koel is, maar als je er niet echt veel verstand van hebt wel een stuk makkelijker. Je kunt idd ook met dns enzo gaan stoeien...

kijk anders even op www.webselect.nl ofzo, kijk je ff welke providers .to reggen en als ze die dingen niet standaard aanbieden kun je ze mailen :)

• mol99
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 18:36
Dat is niet wat ik zoek. Dit gaat over hosting. Ik wil alleen een domein, mail en DNS server.

Verwijderd

ja zoals ik al zei (nogmaals dus) je moet kijken welke bedrijven .to registreren en ze mailen hierover als ze het niet aanbieden

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
als je toch al een server heb.

laat daar dan gelijk ook een dns server draaien
en je mail.

.to kan lico.nl wel regelen