Mxstream ISDN 'bug'

Pagina: 1
Acties:

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-08 20:55
Na een dag of 10 perfect gewerkt te hebben is vanochtend mijn ADSL verbinding van KPN/XS4All weer uitgevallen. Ik krijg, net als een tijd terug, geen RX meer. Meteen natuurlijk (weer) gebeld. Maar as usual kom je daar ook niets verder mee.

Volgens KPN zit er een probleem in de samenwerking tussen telefooncentrale en ISDN ADSL modem. En daar doen ze nu dus al 2 weken over (ik weet het, dat is niet lang vor KPN).

Is er iemand die dit zelfde probleem met een ISDN modem heeft? Want ik wordt er gek van!

• Telco
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08-2024

Telco

Biertje?

En nu? Nou gaan we allemaal zeggen ik ook of ik niet? In ieder geval, bij mij werkt het prima vanuit Hoofddorp.

Vandaag geen signature

Verwijderd

Mijn 'problemen' zijn over het algemeen op te lossen door
een reboot van de modem (uit- en weer aanzetten). Veel mensen
die ik ken doen hetzelfde.

Maar in jouw geval, zeker als KPN heeft aangegeven dat er
iets is, is het probleem misschien wat ernstiger.

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-08 20:55
Nee, maar in bijv. nieuwsgroepen kom je al heel veel mensen tegen die dit probleem hebben. Dus dan moeten er toch ook wel posters op GoT rondlopen met dit probleem. Gister belde KPN om te vragen hoe het ging. Was ik dus net die dag de hele dag down geweest (weer hetzelfde probleem). Ze hadden wel iets in de centrale veranderd (nieuwe software, nieuwe kaarten, etc.) maar mid december gaan ze het echt verhelpen. Zeggen ze.

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:15
Op woensdag 28 november 2001 12:21 schreef eborn het volgende:
Nee, maar in bijv. nieuwsgroepen kom je al heel veel mensen tegen die dit probleem hebben. Dus dan moeten er toch ook wel posters op GoT rondlopen met dit probleem. Gister belde KPN om te vragen hoe het ging. Was ik dus net die dag de hele dag down geweest (weer hetzelfde probleem). Ze hadden wel iets in de centrale veranderd (nieuwe software, nieuwe kaarten, etc.) maar mid december gaan ze het echt verhelpen. Zeggen ze.
+

Ligt het niet aan je eigen centrale of NT1 dat die op de 1 of andere manier stoort? Ik heb nergens last van met ADSL i.c.m. ISDN.

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:00
ik heb ook (nog) nergens last van.

Verwijderd

ikke nu wel!!!
vanmiddag geinstaleerd, en nu start nis meer op!!!
is al de 2de keer in 5 uur!!!!

iemand een oplossing?
Pagina: 1