Als ik op 2 PC's 1 USB-printer wil gebruiken hoe los ik dat dan op? Is dat gewoon een kwestie van een USB-hub gebruiken of is er een USB-equivalent van een data-switch?
Je kan een thuisnetwerkje aanleggen. Printer delen, en klaar is klara
Hier zou wat zinnigs moeten staan...
Dat weet ik, maar dat was eigenlijk niet de bedoeling. Ik heb liever een oplossing met een data-switch. Ik vraag me alleen af hoe dat met USB gaat.
wrm geen thuisnetwerk? heeft meerdere voordelen hoor
Ik zou het doen!
Je hebt tegenwoordig ook usb-dataswitch, volgens mij heeft conrad ze, maar dat weet ik niet zeker.
Ze zijn er in ieder geval wel (voor 2 of 4 computers).
Ze zijn er in ieder geval wel (voor 2 of 4 computers).
Inderdaad...
OK bedankt. Ik zal eens kijken of ik er bij Conrad kan vinden. Ik kan er bij zaken als Computerland en MyCom in elk geval geen vinden.
Enne, over dat thuisnetwerkje...als het voor mezelf was zou ik dat zeker doen (heb ook thuisnetwerk). Maar het is voor mijn schoonvader (met weinig verstand van computers) en dan lijkt mij een USB-switch (automatisch het liefst) verreweg de beste oplossing. Netwerkje levert alleen maar vragen op ben ik bang.
Enne, over dat thuisnetwerkje...als het voor mezelf was zou ik dat zeker doen (heb ook thuisnetwerk). Maar het is voor mijn schoonvader (met weinig verstand van computers) en dan lijkt mij een USB-switch (automatisch het liefst) verreweg de beste oplossing. Netwerkje levert alleen maar vragen op ben ik bang.
Pagina: 1