Toon posts:

Kabel nodig PC -> Stereo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Even een snel vraagje:
Ik heb een kabel nodig om mijn PC op mijn stereo aan te sluiten. Stereo heeft genoeg ingangen, kaart is SB Live!1024. De te overbruggen afstand is iets van 15 meter.

Wat voor kabel heb ik nodig? Ik hoorde iets van vergulde kabels? Hoe heten deze kabels precies? (voor ik weer met het verkeerde thuis kom ivm verkopers die het verkeerde in gedachten hebben)

Bij voorbaat dank voor jullie snelle reaktie!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
ik heb gewoon een jack -> black/white standaard stekkertje kabel. Werkt prima. Die kabel is 3 meter, heb er dan een verlengsnoer (17,50 bij mediamarkt) bij, niets bijzonders verder aan die kabel. Is totaal iets van 15 meter ofzo. Werkt prima

Verwijderd

Topicstarter
Joh! Over zo'n afstand en dan geen signaalverlies?

• OutSIdeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:24

OutSIdeR

theworldforizabel.la

je er aan de ene kant hebben die heten volgens mij tulp ofzo dat zijn die rode en witte stekkers en aan de andere kant een hoofdtelefoon aan sluiting.
Heb ik ook werkt erg goed

theworldforizabel.la

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Gewoon simpel coax kabeltje gebruiken, met 2 tulp stekkertjes aan elk uiteinde. Voor f5,- te koop bij www.scintilla.utwente.nl/stores Ikzelf heb het over 10 meter en uiteraard zit er dan wel beetje ruis op de kable maar als muziek aan staat hoor je dat niet.

Verwijderd

Topicstarter
Ok. thx in ieder geval. Ik scheur ff naar de mediamart.

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Op dinsdag 27 november 2001 12:16 schreef LandKrijgsman het volgende:
je er aan de ene kant hebben die heten volgens mij tulp ofzo dat zijn die rode en witte stekkers en aan de andere kant een hoofdtelefoon aan sluiting.
Heb ik ook werkt erg goed
Die heb je nodig ja, en 15meter versies zijn er ook gewoon van. Alleen vaak niet bij de lokale it's nee.
Pagina: 1