Toon posts:

Chipset cooling

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een blue orb op mijn geforce 3 ti 200 zitten maar wil er een andere koeler op hebben omdat die blue orb niet helemaal lekker koelt. Ik wil een koeler hebben die net als de blue orb vast te maken is niet te duur is en stukken beter presteert. Ik heb graag een aantal voorbeelden van zo'n koelers.

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Er is nou toch ook een opvolger van de blue orb?? Metal orb of zoiets en die schijnt stukken beter te koelen.

Die-hard Brexiteer

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

crystal orb heettie :)
maar is nog nergens te krijgen :(

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

Je kunt de orange orb proberen te zoeken, of anders iets creativers doen:

Pak een oude isa kaart, haal alle zooi eraf (chip enzo) slijp alles eraf, maak er een gat in (8cm) en stop er een 80mm fan in, richt hem omhoog...

Zaag nog wat van die isa ding af (zodat ie in een pci slot past) en zet hem onder de eerst vrije pci poort en zorg dat de fan richting de agp kaart blaast, zorg wel dat alle koper er af is dit scheelt ook stukken, en er is meteen een goede airflow voor je voor je heatsinks op je memory...

Verwijderd

Ik heb een 486-HS op de GPU van m'n GF256 gemod, en ik moet zeggen dat dat prima werkt.. op de Heatsink heb ik een 92 mm Sunon gemonteerd. Ik denk dat deze heatsink mod zeker kan tippen aan de prestaties van jouw Blue Orb, alleen 1 nadeel; Je kan 1 á 2 PCI sloten niet gebruiken.. maar met alleen NIC en Geluidskaart is dit geen probleem..