• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:43

TF

bla bla

Topicstarter
laten we hier een info centrum maken over dit apparaatje :-)

ik heb dus een compaq ipaq gekocht een tijdje terug en ben er zeer teverden over. Ik heb hem alleen nog maar voor mijn werk gebruikt en nu wil ik er ook wat onnutigs mee doen, ik heb hem immers niet van de zaak haha...

maar welke spelletjes en programma's zijn nou echte aanraders....

en nog een vraagje... ik heb een nokia 8210 en een 6150 ... de 8210 kan ik zo 1 2 3 mee internetten en contact mee leggen ..alleen met die 6150 kan ik alleen contact leggen via infra red dan zegt ie .... connecting to nokia 6100 ... maar verder kan ik er niet mee inbellen ..dan reageerd deze gewoon niet... echt heel raar

iemand die het weet?

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Installeer het entertainment pack van MS.

leuke kaartspelletjes die je kent van je desktop :)

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

simcity 2000!!! Supervet!

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

• TF

TF

bla bla

Topicstarter
ja dat soort dingetjes lijken me wel leuk

ik was al even op http://www.pocketpcgames.net geweest, en daar zag ik een hoop leuke spelletjes

maar ik vindt eigenlijk maar 1 kaartspelletje echt leuk,,
en das zwikken van de photoplay..jammer genoeg niet eens voor de pc te krijgen ..en ook geen look-alike...

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-01 11:25

D2k

wat is nou must have software voor de ipaq?

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• TF

TF

bla bla

Topicstarter
ik zou een soort routeplanner wel erg stoer vinden. Je hebt dit wel voor de visor pda's...ben benieuwd of er ook ziets is voor de ipaq

• TF

TF

bla bla

Topicstarter
weet iemand misschien waarom mijn seriele cradle niet werkt op windows 2000 ...

mijn com1 en 2 zijn goed ingesteld...onder 98 en XP werkt ie wel

Verwijderd

Het 'grote' :?
[niet zo groot he]

• TF

TF

bla bla

Topicstarter
in de hoop dat er ook meer mensen zijn met zo'n apparaatje...

waar bemoei je je eigenlijk mee..

Verwijderd

Die fout van "de iPaq werkt niet onder Win2K" is een bekende!
Ik had er ook last van (op al m'n pc's!) dus heb ik contact opgenomen met Compaq.

Oplossing: Softpaq SP18-327 downloaden op de site van Compaq!!!! (Of soms gaat het 'opeens' wel goed...:?)

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Leuk, al die software, maar prijzig. Weet iemand iemand nog een phat (gratis) spel voor de iPaq?

• pj
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

pj

Weet niet zeker of het mag maar toch:

news://alt.binaries.warez.magniet

suc6

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op dinsdag 27 november 2001 17:42 schreef slindenau het volgende:
Het 'grote' :?
[niet zo groot he]
Dat zijn dit soort topics nooit in het begin.

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:02

rammes

koekebakker 1e klas

wacht maar totdat ik ook een ipaq heb >:) word ie vanzelf groter.. nee zonder gekheid.. ik vind het goed dat je nu 1 topic hebt over die ipaqs er werden wel meer topics geopend en nu alles in 1 topic zit is dat veel handiger

Ik zou het doen!

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10-2024

bolke

Klikt nu met een 50D.

Op woensdag 28 november 2001 23:14 schreef Bigs het volgende:

[..]

Dat zijn dit soort topics nooit in het begin.
Volgens mij wordt het ook niet zo groot.

http://www.hroling.nl

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 12:07 schreef TF heeeel veeel, en dit:

en nog een vraagje... ik heb een nokia 8210 en een 6150 ... de 8210 kan ik zo 1 2 3 mee internetten en contact mee leggen ..alleen met die 6150 kan ik alleen contact leggen via infra red dan zegt ie .... connecting to nokia 6100 ... maar verder kan ik er niet mee inbellen ..dan reageerd deze gewoon niet... echt heel raar

iemand die het weet?
Ik heb een 3630, en ik heb vandaag geprobeerd om iets te zenden/ontvangen via IR. Eerst een nokia 7110, connecting to nakia 7110....nix , daarna een laptop: connectin to "pc naam"....ook nix en nog later naar een siemens sl45 precies hetzelfde.
Ik zou ook graag willen weten wat we hier fout doen ;(

Verwijderd

het allervetste spel voor de ipaq is pocketquake!!! :D echt rete cool :) en gratis omdat idsoftware de sourcecode heeft vrijgegeven. het kost je wel 8.5 mb (pak0 is 8 mb). je kan 'm zo instellen dat je quake landscape speelt. onvoorstelbaar dat zo'n pda dat aankan met geluid, kleur en alles. je kan zelfs de console opengooien en een paar cheats uitproberen zoals 'god'. inclusief multi-player ondersteuning (niet geprobeerd). :7

1 nadeeltje: het duurt effe voordat al die mb's zijn overgepompt. weet iemand of dat met een usb aansluiting veel sneller gaat?

kan me trouwens niet voorstellen dat een palmpje ook zo'n zware game kan draaien! :p

effe een linkje voor de geinteresseerden: http://www.pocketmatrix.com/pocketquake

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Die iPaq heeft ook een 200+ MHz Intel StrongArm proc he. Is niet niks voor zo'n PDA'tje :9 Zit er inmiddels sterk over te denken om een 3630 te halen! :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

Wolfenstein 3D voor de PocketPC staat ook op het punt om gerlsed te worden: http://www.pocketpc-club.nl/nieuws.php?action=1&id=71

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

Weet iemand waar je die clip-on duimen toetsenbordjes kan kopen in Nederland? Dus niet die fold-up toetsenborden, die vind ik nl veel te duur.

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

Verwijderd

Deze zijn nu nog niet in Nederland te koop. We hebben een preview op de website (http://www.pocketpc-club.nl/reviews.php?action=1&id=23).

Trouwens, wolfenstein 3D voor PocketPC is uit. Kijk hier:
http://www.pocketpc-club.nl/nieuws.php?action=1&id=73

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 12:07 schreef TF het volgende:
...

iemand die het weet?
Nokia 8210 heeft een ingebouwde modem, de 6150 niet (op een PC met Datasuite werkt ie wel)

Op www.pocketpc-club.nl staat leuke tips hoe je kan inbellen/internetten met een GSM.

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-03 00:13

klaaz

it's me!

Op dinsdag 27 november 2001 15:37 schreef TF het volgende:
ik zou een soort routeplanner wel erg stoer vinden. Je hebt dit wel voor de visor pda's...ben benieuwd of er ook ziets is voor de ipaq
Pure GoTter? Je komt nooit meer op tweakers.net begrijp ik?
http://www.tweakers.net/reviews/263 ;)
Pagina: 1