Toon posts:

Een slotje ? Wat doe ik fout ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
[topic=325776/1/25]

Krijg een slotje en ik weet niet waarom. Het enige wat ik kan bedenken is dat er geen "[win2k]" in de topictitel staat. Graag wil ik weten wat ik fout doe.

Verwijderd

dat is het. er staat geen [win2k] in, zoals duidelijk staat in het bijgevoegde topic.
tja, het modden is tegenwoordig wat hardhandiger...

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

[topic=331511/1/25]

daarom :)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Verwijderd

Topicstarter
Als dat het is dan post ik hem wel opnieuw, maar dan met dat erbij in de topic. Daar doen we niet moeilijk over :)

Ok, regels zijn regels, maar om zoiets een slotje (als dat de reden is) ? Beetje lam imho...

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:12

Exirion

Gadgetfetisjist

Overigens is na een uurtje kicken ook niet echt nodig. Er bestaat niet echt een minimale tijdsduur waarna een kick geoorloofd is, maar als iedereen z'n topic omhoog gaat schoppen dan wordt het ook een zooitje omdat iedereen zo snel mogelijk geholpen wil worden.

Geduld is een schone zaak O-) ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 27 november 2001 11:21 schreef D2k het volgende:
[topic=331511/1/25]

:?

software is nog steeds geen hardware hoor..
Op dinsdag 27 november 2001 11:23 schreef Exirion het volgende:
Overigens is na een uurtje kicken ook niet echt nodig. Er bestaat niet echt een minimale tijdsduur waarna een kick geoorloofd is, maar als iedereen z'n topic omhoog gaat schoppen dan wordt het ook een zooitje omdat iedereen zo snel mogelijk geholpen wil worden.

Geduld is een schone zaak O-) ;)
Uurtje !? Een week lijkt me er meer op lijken...

Verwijderd

Topicstarter
Kijk, ik vind het best dat er strenger opgetreden wordt. Ben ik het helemaal mee eens, want het is een zooitje. Maar dan moeten de mensen die dat het hardst schreeuwen ook eens opletten. Er wordt hier van alles als argument aangegrepen, maar of men leest niet goed, of het heeft niks met het onderwerp te maken. Dit is geen flame, ik wil alleen zeggen dat bepaalde mensen eerst zelf eens goed moeten gaan opletten, want dit komt nogal fout over.

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Op dinsdag 27 november 2001 11:21 schreef D2k het volgende:
[topic=331511/1/25]

Niet echt denk ik, aangezien het hier om een [WOS] topic ging.

Who is John Galt?

• The_Ghost
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-01-2021

The_Ghost

To beer or not to beer........

IDD.. hij heeft een week gewacht met schoppen, dat kun je iemand errug moeilijk aanrekenen, of niet dan?

Het lijkt erop dat modjes af en toe ook een beetje te snel lezen..

edit:

Ik lees ook net dat hij dus op 20-11 gepost heeft, en dat de nieuwe regels van 25-11 zijn??????

Hoe kun je dan dat topic sluiten?? Het lijkt me verder ook wel een normale vraag, waar ik zelf ook het antwoord wel op wil weten!

Get your copy of the web: 'copy http://*.* a:'

• Exirion
  • Laatst online: 23:12

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 27 november 2001 11:27 schreef The_Ghost het volgende:
IDD.. hij heeft een week gewacht met schoppen, dat kun je iemand errug moeilijk aanrekenen, of niet dan?
Excuses, ik heb die datum over het hoofd gezien :D

Buzzman heeft dat denk ik ook niet gezien, want de regels golden nog niet toen de topicstarter zijn topic opende. Toch hoop ik dat de topicstarter daar enig begrip voor kan opbrengen omdat Buzzman in WOS echt z'n handen vol heeft aan de massa's topics met erg vaak overbodige vragen c.q. gemakzuchtige topicstarters.

Dit is geen waarde oordeol over de topic waar we het nu over hebben, maar in de chaos kan er wel eens wat mis gaan. Daar gaat het nu even om.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 27 november 2001 11:36 schreef Exirion het volgende:

[..]

Excuses, ik heb die datum over het hoofd gezien :D

Buzzman heeft dat denk ik ook niet gezien, want de regels golden nog niet toen de topicstarter zijn topic opende. Toch hoop ik dat de topicstarter daar enig begrip voor kan opbrengen omdat Buzzman in WOS echt z'n handen vol heeft aan de massa's topics met erg vaak overbodige vragen c.q. gemakzuchtige topicstarters.

Dit is geen waarde oordeol over de topic waar we het nu over hebben, maar in de chaos kan er wel eens wat mis gaan. Daar gaat het nu even om.
Daar kan ik idd wel begrip voor opbrengen ;)

• IceStorm
  • Laatst online: 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik heb het topic iig weer open gedaan :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 27 november 2001 12:04 schreef IceStorm het volgende:
Ik heb het topic iig weer open gedaan :)
Ok, bedankt :)
Pagina: 1