Toon posts:

1x 8x8 fan genoeg voor airflow??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
het topic zegt eigenlijk genoeg, ik wil een goeie airflow in mn aopen kast maar wil niet erg veel geluid in mn kast, heb gelezen met de search dat je ze dan op 5 volt kan zetten maar hoe moet dat?? welke fans zijn dan goed?

Verwijderd

Als je voeding geen 2 fans heeft, dan is 1 intake fan natuurlijk niet genoeg voor een goede airflow. De lucht blijft dan namelijk in de kast zitten en dus raad ik je aan om nog een 80mm outtake fan in je kast te plaatsen 8-)

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:21

breinonline

Are you afraid to be known?

Op dinsdag 27 november 2001 11:16 schreef Nebuchadnezzar het volgende:
Als je voeding geen 2 fans heeft, dan is 1 intake fan natuurlijk niet genoeg voor een goede airflow. De lucht blijft dan namelijk in de kast zitten en dus raad ik je aan om nog een 80mm outtake fan in je kast te plaatsen 8-)
Helemaal mee eens! Zeker als je je voedingsfan langzamer gaat laten draaien. Ik zou hem op 7 volt modden trouwens, 5 is soms iets te weinig om hem op gang te krijgen. Daar zijn trouwens wel wat topics over te vinden met de search.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Topicstarter
ja, zoals ik in de FAQ lees, ( [topic=324186] ) is het idd beter om 2 fans te plaatsen, maar dat is nou juist zo lelijk, want zoals je maybe wel weet, zitten er aan de achterkant van mijn kast 2 (!!) aansluitpunten voor een 80x80 fan, maar!! dat is toch niet mooi?! sja het is de achterkant, maar mij lijkt met daar de hardeschijven eentje erbij nog wel nuttig, en dan op 7 volt alle 2 ofzo :P .. btw, ik heb een aopen voeding met 1 (!!) ventilator, en die wil ik gewoon op 12 volt laten lopen...?? :? en nog wat :) is dit wel nodig bij een onovergeclockte tb 900???? :? :? :?

Verwijderd

Hier wat pics van mijn fans
3 icebergh HD coolers
1 coolermaster op cpu
1 outtake boven
1 intake links
1 outtake achter
1 fan op 3d kaart

er komt nog 1 fan voorin

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/ERPPRMDPHHE
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/EOOATMDPHHE