Toon posts:

Logitech cordless desktop, nu wel, soms niet.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op de hcc dagen een Logitech optical cordless desktop gekocht. Als ik deze aansluit op mijn (ook nieuwe) pc dan doet hij het in de eerste instantie perfect, zoals nu, maar zo nu en dan als ik bij het inlog scherm van xp zit dan doet hij het niet, dan kan ik bewegen met mijn muis wat ik wil of typen wat ik wil, maar hij reageert nergens op of op een van de twee niet. Heeft iemand een suggestie? Ik gebruik de nieuwste drivers. VOlgens mij ish et niet hardware matig want onder linux doen ze het gewoon perfect.

• KillerB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-07 20:18

KillerB

______

Ik heb hem ook :)

Staat ie niet te dicht in de buurt van je monitor of in de buurt van voedingen ofzo? Heb je nog meer draadloze apparaten in de buurt staan, zoja zet dat es allemaal uit en kijk wat ie dan doet.
Heb je er soms oplaadbare 1.2V battterijen ingedaan? Moet namelijk 1.5v in.

Verder probeer nog eens de drivers te uninstallen en weer te installen, en dan echt de nieuwste downloaden, aangezien xp eerder geen support had van dat logitech spul. Dus niet de driver van de cd gebruiken. Staat volgens mij zelfs in een boekje erbij dat je de drivers meot downloaden voor xp.

Ik draai overigens ook xp

Verwijderd

Topicstarter
Hmm de ontvanger staat boven op mijn pc net achter mijn tft scherm. :)
Drivers, ik heb een repotec netwerk kaartje en die wil het maar niet doen, ook niet met de nieuwste xp drivers, die nog net op een diskette pastten en dus maar gedownload op mijn werk. <-- Dus als iemand nog een suggestie heeft, ik kom er iig niet quicknet mee op. En xp herkent hem als een loopback kaartje. :(

Verwijderd

zit het netwerkkaartje niet in een geshared slot ik heb dat probleem namenlijk ook gehad.
nadat ik de netwerkkaart in een ander slot hab geplaatst werkte het wel.
en wat betreft het toetsenbord en muis schat ik dat er een storingsfactor in de buurt staat omdat het constand is.
die storingsfactor kan vanalles zijn ook gewoon een magnetron of een GSM kijk maar eens rond als hij weer niet werkt.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm bedankt voor de tips mensen, ik zal het eens gaan uitzoeken.

Danku danku danku

• KNETTER2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-01-2024

KNETTER2000

*zucht*

Op dinsdag 27 november 2001 13:33 schreef Ganymedus het volgende:
Hmm de ontvanger staat boven op mijn pc net achter mijn tft scherm. :)
Drivers, ik heb een repotec netwerk kaartje en die wil het maar niet doen, ook niet met de nieuwste xp drivers, die nog net op een diskette pastten en dus maar gedownload op mijn werk. <-- Dus als iemand nog een suggestie heeft, ik kom er iig niet quicknet mee op. En xp herkent hem als een loopback kaartje. :(
netwerkkaart in anders slotje is goed idee

Optical . problemen heb ik ook gehad. haal je ontvanger van je kast af. was mijn oplossing voor connectie problemen..
staat ook in je handleiding van het ding dat je de ontvanger of je muis of keyb niet op een ijzeren ondergrond moet gebruiken anders gaat het niet goed zet de ontvanger es naast je scherm.. heb ik nu ook en geen gezeik meer..

Real programmers program by whistling down the "MIC IN" port of a ZX80

Verwijderd

Topicstarter
Netwerk kaartje verplaatst, nu werd het opeens een realtek kaartje. Kaartje heeft weer een groen lampje, maar kom er niet mee het netwerk/quicknet op. :(

Ik heb de ontvanger nu vlakbij mijn muis gezet een afstandje van de pc af dus. Als ik nu xp opstart moet ik eerst alles met het toetsenbord doen, daarna zodra ik ben ingelogt, doet mijn muis het pas. :(
Pagina: 1