Geweldige hand-oog-coördinatie dankzij Wacom en Playboy!
Zet deze in je HEAD..
<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">
function popUpCenteredWindow(){
var iMyWidth;
var iMyHeight;
iMyWidth = (window.screen.width/2) - (300 + 10)
iMyHeight = (window.screen.height/2) - (150 + 50)
var win2 = window.open("bestandsnaam.htm","Help","status,height=300,width=600,resizable=no,left=" + iMyWidth + ",top=" + iMyHeight + ",screenX=" + iMyWidth + ",screenY=" + iMyHeight + ",scrollbars=yes")
}
</script>
Roep 'm aan met iets als onclick=popUpCenteredWindow()
Ik weet niet of je zoiets bedoelt, maar zo kan het in ieder geval met een javascrippie.
<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">
function popUpCenteredWindow(){
var iMyWidth;
var iMyHeight;
iMyWidth = (window.screen.width/2) - (300 + 10)
iMyHeight = (window.screen.height/2) - (150 + 50)
var win2 = window.open("bestandsnaam.htm","Help","status,height=300,width=600,resizable=no,left=" + iMyWidth + ",top=" + iMyHeight + ",screenX=" + iMyWidth + ",screenY=" + iMyHeight + ",scrollbars=yes")
}
</script>
Roep 'm aan met iets als onclick=popUpCenteredWindow()
Ik weet niet of je zoiets bedoelt, maar zo kan het in ieder geval met een javascrippie.
Sempron 3800+ 8k9a7i
je had je heel veel moeite kunnen besparen door ipv op 'shell execute commands' te zoeken opOp dinsdag 27 november 2001 10:38 schreef Deegroller het volgende:
'shell execute commands'
'JavaScript'
edit: hmm, als ik je vraag lees wil je dit vanuit een webpage doen maar vanuit een programma.
dan werkt javascript warschijnlijk niet en heeft het misschien meer zin naar VB of Visual Basic dingetjes te kijken, maar daar weet ik weinig vanaf
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Dank jullie voor de moeite, maar het lukt niet echt!
Met het programma Autoplay Menu Studio kun je een automatisch startende cd maken. Middels een aantal schermpjes (nog het meeste te vergelijken met powerpoint) kun je hier een mooie entree maken voor de rest van je cd-rom. Ik heb er een aantal knoppen opgegooid, die oa. een html-pagina openen.
Nu kun je in dat programma tesamen met die 'open'-actie een aantal eigenschappen meegeven aan het programma dat geopend wordt. Ik wilde met die shell-commands tegen de browser zeggen dat ik geen balken wil. Maar dat lukt me dus niet.
Nu doe ik het via een omweg. Ik open een html-file, en wil in die file een script plaatsen dat mn balken weghaald. hetzelfde resultaat, maar dan via de achterdeur zeg maar. Eens kijken of me dat wel lukt!
Met het programma Autoplay Menu Studio kun je een automatisch startende cd maken. Middels een aantal schermpjes (nog het meeste te vergelijken met powerpoint) kun je hier een mooie entree maken voor de rest van je cd-rom. Ik heb er een aantal knoppen opgegooid, die oa. een html-pagina openen.
Nu kun je in dat programma tesamen met die 'open'-actie een aantal eigenschappen meegeven aan het programma dat geopend wordt. Ik wilde met die shell-commands tegen de browser zeggen dat ik geen balken wil. Maar dat lukt me dus niet.
Nu doe ik het via een omweg. Ik open een html-file, en wil in die file een script plaatsen dat mn balken weghaald. hetzelfde resultaat, maar dan via de achterdeur zeg maar. Eens kijken of me dat wel lukt!
Gaat hem niet worden. Wat je nog kunt doen is een pagina openen, en die de pagina zonder attributenm dmv javascript laten openen.Op dinsdag 27 november 2001 16:11 schreef Deegroller het volgende:
Klopt. Daar kwam ik ook net achter. Echt trail&error voor mij vandaag!
Wat me tot nu toe is gelukt is het volgende:
Er opent inderdaad een pop-up zonder attributen.
Mbv onBlur="window.close()" laat ik nu het eerste window sluiten. Maar nu krijg ik een melding of ik dat wel echt wil doen.
Op de site van Dreamweaver (Extentions) vond ik iets wat een venster zonder waarschuwing sluit; "Ultra Close Window".
Kijk hier
<object id=window type="application/x-oleobject"classid="clsid:adb880a6-d8ff-11cf-9377-00aa003b7a11">
<param name="Command" value="Close">
</object><a href="#" onClick="window.Click();">Close Window</a>
Nu wil ik proberen om onBlur te combineren met dat UltraCloseWindow-script. Maar het lukt me voorals nog niet.
onBlur moet volgens mij bij 'body'staan en dat script net niet.
Heb jij een idee?
Mbv onBlur="window.close()" laat ik nu het eerste window sluiten. Maar nu krijg ik een melding of ik dat wel echt wil doen.
Op de site van Dreamweaver (Extentions) vond ik iets wat een venster zonder waarschuwing sluit; "Ultra Close Window".
Kijk hier
<object id=window type="application/x-oleobject"classid="clsid:adb880a6-d8ff-11cf-9377-00aa003b7a11">
Nu wil ik proberen om onBlur te combineren met dat UltraCloseWindow-script. Maar het lukt me voorals nog niet.
Heb jij een idee?
Verwijderd
Probeer het eens in de body onload: <body onload="window.Click()">Op dinsdag 27 november 2001 18:07 schreef Deegroller het volgende:
Klopt. Daar kwam ik ook net achter. Echt trail&error voor mij vandaag!
Kijk hier
Heb jij een idee?
Pagina: 1