Toon posts:

Vreemd probleem met ecs k7S5A Lan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn comp aanzet blijft ie hangen dat wil zeggen de lampjes van van de brander en cd-rom kipperen.
En blijven dat doen als ik hem dan uit zet.
En de stekker er uit doe en op nieuw weer in, en dan de comp weer aanzet doet ie het wel.
Wat zou dat kunnen zijn, de voeding is 350 watt.

Verwijderd

Ik heb heb precies hetzelfde probleem en heb het nog niet kunnen oplossen. Voordat ik de computer aanzet zet ik nu de power schakelaar achterop even om.

Op www.ocworkbench.com staat op het forum best veel over dit moederbord. Daar kun je gaan zoeken. Ik heb de hoop iig al opgegeven. succes ermee!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
ik snap dit ook niet! heb hetzelfde probleem! Weetje wat trouwens ook heel erg goed werkt? Een trap (niet TE hard) tegen de zijkant van je kast! werkt die ook goed!

Bij mij is het nog wat meer klote trouwens.. :( Ik heb geen powerknopje op (300watt) voeding, dus moet de stekker er dan even in en uit doen.

Kheb overigens de versie zonder LAN, en bijmij geeft hij helemaal geen kick. Dan stekker eruit of de trap en hij doet het weer.

Laatst ging die ook zomaar aan? had zichzelf uitgezet, normaal zet ik dan de kracht nog uit via knop op stekkerdoos, maar nu niet, midden in de nacht gaat hij opeens aan (fans draaien enzo) maar verder gebeurde er niets. geen boot ofzo

Volgens mij is die target voeding gewoon brak? :?

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Vaak heb je bij di moederbord het probleem dat je de pci en agp kaarten heel strak moet aandrukken! Anders krijg je dit soort dingen. dus vandaar dat het na een trap wel goed is, omdat je dan misschien wel net goed de kaarten aan drukt...

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Verwijderd

Topicstarter
He, ben dus niet de enige met dit probleem.
Er tegen aan schoppen hept bij mij zeker niet.
Heb het geprobeetd met en zonder randaarde maakt ook niets uit.
Denk dat de knop op de atx kast niet dubbelpolig is, want ik heb ook zon'n blok met een schakelaar die dus wel dubbelpolig is.
Zal de stekker eens omdraaien, zit te denken aan een lek stroompje.
Bestaan er trouwens atx kasten met dubbelpolige schakelaars.

• RustyTank
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-01-2022
ik heb met dit mb (lan) + amd1600+ het probleem dat ie er na +/- een halfuurtje mee kapt:(

Ik heb een 300 watt voeding, ik dacht eerst dat het een warmet probleem was maar begin nu toch te twijfelen....

Is 300watt zowieso wel voldoende???
ik heb alleen dit mb, proc en gf27700 TI geinstalleerd...

Intel Core 2 Duo E6300 || Asus P5B E-Plus || 2 x 512MB Corsair || Nvidia GeForce 7600GS Silent || |IIyama 17" TFT || Samsung 40" LCD!

Verwijderd

Topicstarter
In voedingen zit veel klasse verschil schijnt dat de goedkoope voedingen veel problemen geven met een te lage ampere voor wat zwaardere systemen.
Maar ik heb zelf een 350 watt ook een goedkoope misschien ligt het daaraan.
Moeilijk, bij anderen met het zelfde systeem hebben geen last.

Verwijderd

Topicstarter
Heb de steker omgedraaid en dat helpt ook niet.
Valt me wel op dat zo gauw ik de stekker er in doen en ondanks de atx kast uit is.
Hij al vlink wat stroom trekt vreemd.
Pagina: 1