Toon posts:

C++ Borland builder vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Morrge

Ik heb een vraag over C++ en BCB5.
Ik heb een DBgrid gekoppeld aan een SQL query. Nu is het zo dat bijvoorbeeld wanneer een prioriteit hoger is dan 2 dat dan die record een andere kleur moet zijn in de DBgrid.
Het hoeft niet per se een andere kleur, een icoontje in de lijst is ook goed (ik weet wel hoe het bij Liestviews moet, maar bij DBgrid???).

Mijn vraag is, is dit mogelijk met een DBgrid en zo ja, hoe?
(op weg helpen is genoeg).

greetz

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 18:04

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Hmm.. ik denk dat je zelf het ondrawcell (o.i.d.) event moet gaan afvangen. Dan teken je dus alle cellen van het grid zelf. Kan je dus echt alles zelf regelen.

Heb zo iets gedaan met een stringgrid, dus neem aan dat dat met een dbgrid ook kan.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 27 november 2001 10:18 schreef Creepy het volgende:
Hmm.. ik denk dat je zelf het ondrawcell (o.i.d.) event moet gaan afvangen. Dan teken je dus alle cellen van het grid zelf. Kan je dus echt alles zelf regelen.

Heb zo iets gedaan met een stringgrid, dus neem aan dat dat met een dbgrid ook kan.
Hoe heb je dat ongeveer aangepakt, want ben niet erg bekend met DBgrid of stringgrid, maar wel met Liestvieuw,heb je misschien wat code?