God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1
Ad Astra Per Aspera
Ook al gezocht op pinnaclesys maar daar geen goede oplossing kunnen vinden.
En als ik de muis aan de randen zet word het een verplaats-cursor.
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Nope niet bij mij. En ik ga geen logitech drivers installeren, want daar zit te veel troep bij.Op dinsdag 27 november 2001 10:23 schreef ThaNetRunner het volgende:
Hide pointer while Typing ofzow...staat in muis eigenschappen....Als ik nu numlock induwt is me muis weg...:)
Works for me
is helemaal niet nodig... ik ben er een aantal weken nog een programma voor tegengekomen...Op dinsdag 27 november 2001 11:01 schreef Morphs het volgende:
Moet je een tweede monitor aan je bak hangen en daar de pointer neerzetten als je dat programma gebruikt
Works for me
kzal dadelijk ff zoeken
Ik denk dat het instaleren van de logitech drivers toch zo'n beetje de enigste oplossing is, deze kan je ook redelijk zonder meuk instaleren, en anders verwijder je toch gewoon wat je er niet aan bevalt?Op woensdag 28 november 2001 16:19 schreef PipoDeClown het volgende:
Iemand nog een ideetje?
Ikzelf kan m'n muisaanwijzer btw gewoon buiten m'n scherm planten tijdens het kijken..
Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::
En???jefje schreef op dinsdag 27 november 2001 @ 11:07:
[...]
is helemaal niet nodig... ik ben er een aantal weken nog een programma voor tegengekomen...
kzal dadelijk ff zoeken

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
De wereld van 2001 was heel erg anders dan die van nu. Je gaat weinig hebben aan een Windows 2000-tool. Ik sluit dit dus maar.
Goed om ook te zoeken, maar dan oude topics omhoog halen is niet zo handig. Je kunt beter een nieuw topic starten en dan in de topicstart aangeven waar je vastloopt. Begin dan eerst even met zoektermen als zoeken bij google naar 'hide cursor after inactivity'
[ Voor 7% gewijzigd door F_J_K op 28-08-2022 12:24 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.