Verwijderd
Volgens mij komt ie ergens in Maart uit, maar je hebt wel een behoorlijke configuratie nodig ben ik bang 
/me heeft GTA3 op de PS2, vandaar de relaxte aura om George heen
/me heeft GTA3 op de PS2, vandaar de relaxte aura om George heen
me2 heb een ps2 met gta3, maar het valt me persoonlijk wat tegen na een week lang zonder te stoppen te spelen 
kzit gewoon te w88 op een multiplayer PC uitvoering, ideaal, fraggen met zn allen !!
kzit gewoon te w88 op een multiplayer PC uitvoering, ideaal, fraggen met zn allen !!
Deze plek is te koop.
zeker ps2 still roelsOp dinsdag 27 november 2001 10:03 schreef Ares het volgende:
Ja dat weet ik,
Niet het geval
PS2 roels
exacte datum voor de benelux 3 maart.
Mja als je dit forum een beetje volgt kon je idd al minstens 10x lezen dat hij rond maart '02 uit komt voor PC.Op dinsdag 27 november 2001 12:51 schreef paparoach het volgende:
Search ?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
ook dat is al meerdere keren gevraagd en kan je via de search vinden..Op woensdag 28 november 2001 10:44 schreef TheRealFreeMan het volgende:
en dan ff iets anders, is er ook een emulator voor de ps2?
Verwijderd
En omdat we zo behulpzaam zijn hier op GoT zijn we niet te beroerd om nog even te vermelden dat het nog wel een jaar of drie gaat duren voordat er een fatsoenlijke emulator is.Op woensdag 28 november 2001 10:44 schreef TheRealFreeMan het volgende:
en dan ff iets anders, is er ook een emulator voor de ps2?
Lief he
Verwijderd
Als er ooit een fatsoenlijke emulator uit gaat kopen, als je graag die games wilt spelen, moet je gewoon de console kopenOp woensdag 28 november 2001 13:56 schreef MrRudi het volgende:
[..]
En omdat we zo behulpzaam zijn hier op GoT zijn we niet te beroerd om nog even te vermelden dat het nog wel een jaar of drie gaat duren voordat er een fatsoenlijke emulator is.
Lief he
waarom vraagt altijd wel iemand in een topic wat toch een beetje te maken heeft met de ps2 of er al een emulator voor is

koop gewoon die ps2 dan als je zo graag dat wil spelen, laat die geforce 3/80gb hd etc. dan lekker zitten.
en maar blijven zuren over die emulators, ik word daar echt moe van. na 10 x zo'n vraag gelezen te hebben denk ik ach ja die mensen weten niet beter maar als ik zo'n vraag 100x op 1 dag zie jah dan word ik er wel moe van.
en gebruik is de search er zullen heus wel wat topics over geweest zijn.
ps: dit is geen flame maar jah ik word er soms zo moe van en dan wil ik dit gewoon ff gezegt hebben
koop gewoon die ps2 dan als je zo graag dat wil spelen, laat die geforce 3/80gb hd etc. dan lekker zitten.
en maar blijven zuren over die emulators, ik word daar echt moe van. na 10 x zo'n vraag gelezen te hebben denk ik ach ja die mensen weten niet beter maar als ik zo'n vraag 100x op 1 dag zie jah dan word ik er wel moe van.
en gebruik is de search er zullen heus wel wat topics over geweest zijn.
ps: dit is geen flame maar jah ik word er soms zo moe van en dan wil ik dit gewoon ff gezegt hebben
Verwijderd
Consoles zijn leuk maar een pc is voor de echte bikkels, da's mijn 2c
helaas zal ik dan wat langer moeten w8en op gta 3
Pagina: 1