Op dinsdag 27 november 2001 09:52 schreef Dr.Kuipers het volgende:
Mischien dat ik binnenkort over ga op WH
een tel. rek van
300-450 (internet alleen)piek naar
66 piek is wel beter voor mij
, maar het enige nadeel is dat je er na 2 uur weer afgekickt wordt

als je aan et gamen bent via inet das pas kut
tis nie anders
, dus 's nachts aan laten staan om te downloaden is er dan niet bij.
ik d8 et dus wel he

ADSL/Kabel is hier in die scheit-achterhoek nog steeds niet mogelijk en de tel. rekening is de laatste tijd wel erg hoog.
Maar mijn vraag was eigenlijk of het niet mogelijk is die 2 uur durende connectie te omzeilen.
Ik hoop dat er wat tweakers zijn die dit al hebben weten te omzeilem, of is dit gewoon weg niet mogelijk.
Mijn dank is groot

de server hangt op...niet jij, dus daar kan je nix aan (tenzij je daar ff de config op "none" zet

)
Op dinsdag 27 november 2001 11:14 schreef Kertje het volgende:
het is wel te omzeilen opzich, als je isdn hebt zou je met de 2e lijn tijdelijk 1 minuut voor de disconnect kunnen inbellen op een andere provider, en via dat de connectie behouden, dan als hometime disconnect weer opnieuw inbellen en daarna die connectie met die andere provider verbreken... als iemand hier software voor zou schrijven (of bestaat het al?) dan zou je download niet verbroken worden...

in je dromen m8 dat gaat dus echt nie werken omdat je niet met een andere ip nr verder kan gaan (wel dus met een disconnectie(resume) maar dat willie niet)
ik denk overgens als je getright ofzo gebruikt je een stuk makkelijker van het probleem af bent

getright ownzzzz DAT IS UM

Op dinsdag 27 november 2001 23:38 schreef Attilla het volgende:
[..]
nee
tis voor je site.
ik ben de eerste maand er al overheen met 1 1/5 gb
en ik heb het aan de helpdesk gevraagd
DAT meen je niet... oke dan....dat word elke nacht downloaduuh

ikke heel precies net nie op de 2GB..nu dus 5-7

makkie

Op woensdag 28 november 2001 21:28 schreef T-man het volgende:
ik heb me 1 maand geleden ingeschreven hoelang duurt et voordat je die brief krijg van wanadoo... duurt wel erg lang lijkt superweb wel...

aanmelden via site:
5 dagies later brief terug,
ff krabbel hiermee gaat u akkoort bla bbla bla,
die zelfde dag weer op de bus,
2 weken later INERNETTTEN MAAR

beyter kan nie m8