Hoeveel Garantie Maxtor D740X ?

Pagina: 1
Acties:

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:19

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Als ik op de site van Maxtor de Garantie-periode opvraag van mijn D740X krijg ik de mededeling:

<font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="1" color="#FF0000">Warranty Period To Be Determined</font>

Zou dit zijn om zichzelf in te dekken als het een "shit"-reeks blijkt te zijn dat ze snel de garantie maar op 1 jaar zetten. Wat vinden jullie er van, en denken jullie dat de garantie gewoon 3 jaar zal worden (dat denk ik tenminste)

20*350ZO45°

• banaan-X
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Gewoon 3 jaar lijkt me. Staat ook mijn aankoopbon van Norrod erbij.

Verwijderd

Volgens mij bepalen ze bij Maxtor eerst tot wanneer die schijf geproduceerd gaat worden en stellen ze dan het aflopen van de garantieperiode op drie jaar na die datum vast.

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-04 12:18
Het is ook mogelijk dat er maar 1 jaar op zit.

Als meneer compaq(of een ander merk) een HD fabrikant belt en zegt ik heb 10000 hd's nodig en ik wil maar 1 jaar garantie. Dan krijgen ze het voor een lagere prijs.

En heb jij dan toevallig een keer zo'n schijf op de kop getikt ergens dan heb je ook maar 1 jaar garantie. Het komt helaas weleens voor dat die schijven in de winkels opduiken.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:15

Wildfire

Joy to the world!

Maxtor is een respectabel bedrijf en zal hoogstwaarschijnlijk wel een nette termijn tot stand laten komen.

Hoogstwaarschijnlijk inderdaad, zoals eerder geopperd hier, op 3 jaar nadat de laatste HD van het type geproduceerd is.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe